Gæstebogen..



Re: Gæstebogen..

Indlægaf buenso » 29. maj 2024, 08:47

Tak @telum

Jeg har allerede et par usb-c dac's fra ibasso , og så fandt jeg i øvrigt, i en tidlig alder, ud af, at jeg nok er mest til synth-pop . Med stor vægt på detaljer og lag i musikken.
Min udfordring har længe været, at den prisgruppe, jeg har begået mig i, hovedsageligt er Harman tunet. Hvor jeg nok mere, leder lidt mere efter noget knap så bas-tungt?

Så det vil være fedt, hvis jeg kunne få et peg i retning af , hvilke mærker og modeller jeg skal kigge efter.

Jeg har forsøgt mig med equalizer og tuning , men jeg må indrømme, at det bliver for nørdet for mig, de gange jeg har prøvet at sætte mig ind i hertz/frekvenser
Altså, jeg forstår da godt lydbølger som sådan. Men hvis de ikke rammer min øregang , som min hjerne syntes er lækkert. Så hjælper det jo ikke meget ;-)

Umiddelbart vil jeg tro (uden at have lyttet til dem) at sådan noget som timeless fra 7hz ,på papiret, kunne være min præference mht lydbillede ?



Sendt fra min Armor 24 med Tapatalk
Senest rettet af buenso 30. maj 2024, 17:25, rettet i alt 1 gang.
buenso

 
Indlæg: 23
Tilmeldt: 26. maj 2024, 09:59

Re: Gæstebogen..

Indlægaf Claus-DK » 29. maj 2024, 16:57

Shozy Neo BG, passer sikkert ret godt til dine ønsker.
Vi kan godt finde ud af at du kan teste inden køb, så du ikke køber katten i sækken..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12701
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Gæstebogen..

Indlægaf buenso » 29. maj 2024, 17:27

Claus-DK skrev:Shozy Neo BG, passer sikkert ret godt til dine ønsker.
Vi kan godt finde ud af at du kan teste inden køb, så du ikke køber katten i sækken..
Det lyder da ikke helt tosset ?

Jeg kunne ikke lige finde en tråd for mine ønsker, så det blev sådan en lidt længere velkomst;-)

Sendt fra min Armor 24 med Tapatalk
buenso

 
Indlæg: 23
Tilmeldt: 26. maj 2024, 09:59

Re: Gæstebogen..

Indlægaf Claus-DK » 29. maj 2024, 19:27

buenso skrev:
Claus-DK skrev:Shozy Neo BG, passer sikkert ret godt til dine ønsker.
Vi kan godt finde ud af at du kan teste inden køb, så du ikke køber katten i sækken..
Det lyder da ikke helt tosset ?

Jeg kunne ikke lige finde en tråd for mine ønsker, så det blev sådan en lidt længere velkomst;-)

Sendt fra min Armor 24 med Tapatalk


Du skal bare skrive løs, der er ingen der bliver mopsede eller brokker sig over at noget er placeret i en "forkert" tråd, vi har ikke så mange andre regler end at vi skal være søde og gode ved hinanden 1musik
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12701
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Foregående

Tilbage til Velkommen til Hoved-fi

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

cron