Gæstebogen..



Gæstebogen..

Indlægaf Claus-DK » 16. jan 2012, 03:21

Idéen med gæstebogen er at vi siger hej og måske fortæller en smule om os selv og vores liv..

Man kan ogsĂĄ som ny bruger, skriver her og sige hej..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Gæstebogen..

Indlægaf Burning777 » 16. jan 2012, 12:28

Hello world!
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Sv: Gæstebogen..

Indlægaf Anders » 16. jan 2012, 13:18

Hej der :-)
Led Zeppelin didn't write tunes everybody liked. They left that to the Bee Gees. (Wayne's World)
Anders

Brugeravatar
 
Indlæg: 73
Tilmeldt: 18. okt 2011, 23:55
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Gæstebogen..

Indlægaf Thomas WM » 18. jan 2012, 21:41

Så kan jeg passende smide mit første indlæg her :)
Musiksmagsmæssigt hører jeg meget elektronisk og er vild med bass, dog gerne med lidt styring på. Derudover er rock også yndet, men alt kan og bliver hørt.
Fik godt nok beskeden med 'Undskyld det med pengene' men har kendt Hr. Søren Siim længe, og hans entusiasme, evne til at sætte sig ind i ting og 'trigger' lysten til ting man altid har villet have, har kostet mig kassevis af penge (Lad være med at sig det til min kone!)
Mine utallige besøg hos ham har på det sidste været præget af 'Du skal liiige høre dem her... og dem her .. og dem her!' og er nu endt i at jeg har et par Ultrasone Pro 900 (købt af Bassoman'en aka. Mikkel), en Fiio E11 og en Rockbox, begge 'arvet' fra føromtalte 'pengemand'. De kortsigtede planer er en mere stationær lyttestation, da jeg opholder mig mere i hjemmet end på hoteller for tiden, og de langsigtede er en stationær lyttestation der også har høj WAF faktor og må stå fremme. Dette skal der nok komme indlæg om :)
I bund og grund er det nok mig der bør undskylde, jeg burde ha' holdt Søren i en kortere snor, for han skal nok komme til at koste os andre flere penge :)
Thomas WM

 

Re: Gæstebogen..

Indlægaf Sorensiim » 18. jan 2012, 21:44

Velkommen ombord rulle2
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Gæstebogen..

Indlægaf Claus-DK » 19. jan 2012, 01:29

Vil det sige jeg har fået en konkurrent i Søren ??
Jeg gik her og troede jeg var god til at lokke folk ud i snavs, men hvad, lidt konkurrence er kun med til at skærpe vore instinkter..

Velkommen til, håber du får brugt en masse PÆNG rulle4
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Gæstebogen..

Indlægaf telum » 23. jan 2012, 22:56

Jeg tror ikke i er direkte konkurrenter - du rammer bredt med de billige alternativer, mens Søren åbenbart slår kløerne i sagesløse bekendte og udhuler deres budgetter musik17
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: Gæstebogen..

Indlægaf Sorensiim » 25. jan 2012, 11:47

telum skrev:Jeg tror ikke i er direkte konkurrenter - du rammer bredt med de billige alternativer, mens Søren åbenbart slår kløerne i sagesløse bekendte og udhuler deres budgetter musik17

Spot on! ruller1
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Gæstebogen..

Indlægaf Claus-DK » 25. jan 2012, 23:42

vi burde lave et teamwork Søren, jeg får dem på krogen og du flår dem, så aftaler vi med Thoman at vi får %er og deler i porten ???
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Gæstebogen..

Indlægaf Sorensiim » 27. jan 2012, 09:18

Claus-DK skrev:vi burde lave et teamwork Søren, jeg får dem på krogen og du flår dem, så aftaler vi med Thoman at vi får %er og deler i porten ???

Uha ja, grejluder Tag-Team... Jeg er klar! Du hiver dem ind med superlux og åbner deres ører for kvalitet, så står jeg klar med Westone, Sennheiser, Yulong, Ibasso, custom kabler osv... langsomt men sikkert trækkes de ned og før de ved af det siger de til sig selv at et par HD800 med en stor fed rørslæde faktisk er nødvendigt for dem!
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Sv: Re: Gæstebogen..

Indlægaf Thomas WM » 27. jan 2012, 10:27

Sorensiim skrev:
Claus-DK skrev:vi burde lave et teamwork Søren, jeg får dem på krogen og du flår dem, så aftaler vi med Thoman at vi får %er og deler i porten ???

Uha ja, grejluder Tag-Team... Jeg er klar! Du hiver dem ind med superlux og åbner deres ører for kvalitet, så står jeg klar med Westone, Sennheiser, Yulong, Ibasso, custom kabler osv... langsomt men sikkert trækkes de ned og før de ved af det siger de til sig selv at et par HD800 med en stor fed rørslæde faktisk er nødvendigt for dem!

Hmm.. Det lyder sku meget som mig det der..!
Thomas WM

 

Re: Sv: Re: Gæstebogen..

Indlægaf Sorensiim » 27. jan 2012, 10:37

Mertodinlo skrev:Hmm.. Det lyder sku meget som mig det der..!


Claus jeg tror sq et af vores ofre er ved at gennemskue os... HvornĂĄr ordner du det med procenterne?
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Gæstebogen..

Indlægaf zzzzleepy » 7. mar 2012, 22:48

Jamen Hej med jer! :)

Er sprit nybagt headfi nørd.. ( faktisk så meget at jeg endnu ikke har fået mit første sæt hovedtelefoner!!! ) planen er et sæt Senheisser HD598 her d.26-3-2012 når skattefar giver mig mine penge retur.

Jeg har luret lidt på om jeg ikke skal ha en Head-amp også og tror måske jeg skal bygge lidt selv men vil først lige ha bøfferne så jeg har et reference punkt.. ellers ved man jo aldrig hvad man har fået ud af det :)

lytter til meget forskelligt musik og har da også lyd i stuen for en 30-35kg men grundet småbørn der skal sove.. og en bedre halvdel der skal se "For lækker til Robinson Divaer i paradise" er det efterhånden sjældent jeg kan udnytte mere end 15-20 minutter derinde for mig selv ad gangen.

what more to say
29år.. familiefar til 2... arbejder ved Volkswagen reservedele og tilbehør.... Bor 10km fra Aabenraa i sønderjylland... er iøvrigt også stor Fototosse....

sĂĄ nĂĄr/hvis jeg kommer igang med selvbyg skal det nok blive meget grundigt dokumenteret med billeder :P

Hilsen Kim.
Hvad finansministeren ikke ved har hun ikke ondt af!
zzzzleepy

Brugeravatar
 
Indlæg: 45
Tilmeldt: 6. mar 2012, 23:08

Gæstebogen..

Indlægaf nc8000 » 7. mar 2012, 23:00

Velkommen til. Kan se at du ikke kan være helt ukendt med hobby glidebaner og denne er ingen untagelse ;-)
nc8000

 

Re: Gæstebogen..

Indlægaf Buyer no 1 » 7. mar 2012, 23:06

Ja, velkommen til Kim rulle5

Lyder som en fornuftigt "pagt" du har indgĂĄet med skattefar... :-)
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Gæstebogen..

Indlægaf Burning777 » 7. mar 2012, 23:17

Hej Kim rulle5
Velkommen til siden. Man skulle tro du var en reinkarnation af mig selv for 6-7 ĂĄr siden. Dengang hed den Sennheiser HD595 som jeg startede med og konen sĂĄ Prison Break i TV konstant og jeg er nu endt som et head-fi vrag...
Hygge!
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Gæstebogen..

Indlægaf Claus-DK » 8. mar 2012, 00:40

Hmmm ti kilometer fra Aabenraa, så kunne du i teorien være min nabo (næsten), du kommer bare forbi, hvis du mangler inspiration til at blive blanket af rulle4 rulle4
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Gæstebogen..

Indlægaf iSoap » 8. mar 2012, 02:29

zzzzleepy skrev:og en bedre halvdel der skal se "For lækker til Robinson Divaer i paradise"


Hahaha. I know how you feel. :grin:
Velkommen til. Er selv en af de nytilkomne herinde. Har faktisk ikke engang introduceret mig her.

Med hensyn til HD598 er jeg så heldig at have vundet et par som jeg får tilsendt til mig her inden længe.
Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke beholder dem da jeg er blevet ret glad for at kunne lukke af for lige præcis paradise tv min kæreste bruger tid på :-P
Så det kan muligvis være du kan købe mine ubrugte høretelefon lidt billigere, men nu ser vi på det.
Kan jo være jeg også bliver fan af dem ;-)

- Sendt fra min telefon, så se bort fra stavefejl og spøjse ord min ordbog finder på.
Galaxy S3 --> Creative Aurvana Live
Bærbar --> Ibasso D12 --> Takstar Pro80
Klaver --> Creative Aurvana Live ;)
iSoap

Brugeravatar
 
Indlæg: 197
Tilmeldt: 22. jan 2012, 01:44
Geografisk sted: Odense

Re: Gæstebogen..

Indlægaf Anda » 8. mar 2012, 11:07

I har misforstået hele idéen med lukkede hovedtelefoner. Det er den der ser TV, der skal have lukkede hovedtelefoner på :P
HiFiMAN HE-6 | Yamaha M-4 | Palmer Monicon | Audio-GD SA-1.32 | Gustard U10
Grejliste
Anda

Brugeravatar
 
Indlæg: 2239
Tilmeldt: 15. nov 2011, 00:46
Geografisk sted: København V

Re: Gæstebogen..

Indlægaf zzzzleepy » 9. mar 2012, 23:32

Tak for en pæn velkomst! :)
jeg vil holde mig lidt pĂĄ side linien og vende tilbage nĂĄr jeg har modtaget noget lyd sĂĄ jeg kan snakke lidt med :P
Hvad finansministeren ikke ved har hun ikke ondt af!
zzzzleepy

Brugeravatar
 
Indlæg: 45
Tilmeldt: 6. mar 2012, 23:08

Næste

Tilbage til Velkommen til Hoved-fi

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster

cron