Gæstebogen..



Re: Gæstebogen..

Indlægaf Ballegaard » 15. dec 2012, 00:24

musik14

Jeg har brug for lidt hjælp til, hvordan jeg får mere glæde af mine DENON AH-D2000 hovedtelefoner. Prøvede en ARGON HA2 tube hovedtelefon forstærker i Hifi klubben forleden og var vildt imponeret.
Det fik jeg så nævnt for Stollesen, der hurtigt meldte tilbage og sagde, at der findes noget meget bedre ...
----
Hvis I vil ulejlige jer med lidt hjælp, så hører jeg følgende musik:
Rock, blues rock, metal, folk. Lidt pop og klassisk.
----
Kunstnere:
Joe Bonamassa, Black Country Communion, Pink Floyd, Deep Purple, Gary Moore, Roy Gallagher, Led Zeppelin, AC DC, BB King, Beth Hart, svenske Bonafide, Dream Theater, Clapton, canadiske Feist, italienske Laura Pausini, Pan (fra ´70-erne), Procul Harum, Rival Sons, Santana, Stevie Ray Vaughan.
----
Stemning:
Jeg foretrækker varm, detaljeret musik fremfor kold musik.

På forhånd mange tak for hjælpen - jeg er spændt 1musik
Hovedtelefoner: Audeze LCD-2 rev. 2 - Denon AH-GC20 - Goldring DR100 - Denon AH-D2000
Kilder: NAD c545 bee - iPhone 6+
DAC/Amp mm: Heed Obelisk DA - Heed Canalot m. Q-PSU - NuForce uDAC 2 - Audinst AMP-HP - NAD c352
Ballegaard

Brugeravatar
 
Indlæg: 77
Tilmeldt: 14. dec 2012, 11:48
Geografisk sted: Slagelse

Re: Gæstebogen..

Indlægaf Anda » 15. dec 2012, 00:41

Hej Ballegaard

Velkommen til, og undskyld det med pengene rulle6

Hvad bruger du som kilde og hvor meget har du tænkt dig at bruge på projektet?
HiFiMAN HE-6 | Yamaha M-4 | Palmer Monicon | Audio-GD SA-1.32 | Gustard U10
Grejliste
Anda

Brugeravatar
 
Indlæg: 2239
Tilmeldt: 15. nov 2011, 00:46
Geografisk sted: København V

Re: Gæstebogen..

Indlægaf Claus-DK » 15. dec 2012, 00:51

Hej Ballegaard
Velkommen til og undskyld det med pengene..

Kunne jeg fĂĄ dig til at oprette en trĂĄd her http://hoved-fi.dk/viewforum.php?f=10
Der vil du få meget bedre respons på dine spørgsmål..

Samtidig bliver informationerne lettere for at andre at finde pĂĄ et senere tidspunkt..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Gæstebogen..

Indlægaf Ballegaard » 15. dec 2012, 11:51

Anda skrev:Hej Ballegaard

Velkommen til, og undskyld det med pengene rulle6

Hvad bruger du som kilde og hvor meget har du tænkt dig at bruge på projektet?

----
Hej Anda
Jeg er ikke helt med, nĂĄr du skriver "undskyld det med pengene"?
Hovedtelefoner: Audeze LCD-2 rev. 2 - Denon AH-GC20 - Goldring DR100 - Denon AH-D2000
Kilder: NAD c545 bee - iPhone 6+
DAC/Amp mm: Heed Obelisk DA - Heed Canalot m. Q-PSU - NuForce uDAC 2 - Audinst AMP-HP - NAD c352
Ballegaard

Brugeravatar
 
Indlæg: 77
Tilmeldt: 14. dec 2012, 11:48
Geografisk sted: Slagelse

Re: Gæstebogen..

Indlægaf Kaps » 15. dec 2012, 11:56

Ballegaard skrev:
Anda skrev:Hej Ballegaard

Velkommen til, og undskyld det med pengene rulle6

Hvad bruger du som kilde og hvor meget har du tænkt dig at bruge på projektet?

----
Hej Anda
Jeg er ikke helt med, nĂĄr du skriver "undskyld det med pengene"?


Det er standard hilsen adopteret fra et udenlandsk forum, det hentyder til at det hurtigt bliver en dyr men spændende hobby rulle2
I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Kaps

Brugeravatar
 
Indlæg: 1181
Tilmeldt: 14. okt 2011, 01:06
Geografisk sted: Herning

Re: Gæstebogen..

Indlægaf stollesen » 15. dec 2012, 12:09

velkommen til Ballegaard hĂĄbe du kan brug forum.
de er rigtig hjælpsom i det her forum og søde til at hjælp en + de gå lang her få at hjælp hinanden.
3musik
Current headphones: hifiman he-1000
Amps:
DAC:
NAD M50 Digital Music Player
stollesen

 
Indlæg: 559
Tilmeldt: 14. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Næstved

Re: Gæstebogen..

Indlægaf Mataugust » 15. dec 2012, 12:13

Ballegaard skrev:----
Hej Anda
Jeg er ikke helt med, nĂĄr du skriver "undskyld det med pengene"?


Det skal snart komme med forståelsen, bare du bliver hængende længe nok. Det kan være en fordel hvis du skriver hvor du kommer fra under din avatar. Der vil sikkert være nogen i nærheden, der vil give et lyt på deres udstyr.
Audioquest Diamond-->
Denafrips Ares -->
Cambridge CXC --> Luxman LV-107u --> HL Adapterboks--> AKG K701/Grado GS100/Philips A5pro
Thorens TD320 -->Trichord Dino -->
Mataugust

Brugeravatar
 
Indlæg: 2752
Tilmeldt: 25. sep 2011, 22:37
Geografisk sted: Slagelse

Re: Gæstebogen..

Indlægaf odderen » 8. jan 2013, 19:14

Halløj!!

Ja det er så mig der kommer her, jeg er en glad nørdet gut på 17 som kommer nede fra solrød. men bruger det meste af min tid oppe i nordsjælland, jeg fandt egentlig lidt de her forum ved et tilfælde. Men Jeg syntes folk virkede så rare heromkring og meget mere nede på jorden end gutterne ovre på head-fi, ¨
Jeg hører mest rock og diverse former for metal, Men der kan også godt snige sig lidt Dylan og marley ind...
Jeg kan godt lide god og kraftig lyd. Men er desværre meget begrænset med hensyn til kontanterne, Derfor er jeg nød til at købe mit gear brugt, så i vil nok se mig lidt omkring køb og salg

Mvh.Christian
7musik Autoriseret Odder 7musik
odderen

Brugeravatar
 
Indlæg: 952
Tilmeldt: 3. jan 2013, 23:33
Geografisk sted: Helsinge

Re: Gæstebogen..

Indlægaf Mataugust » 8. jan 2013, 19:41

Velkommen til Odderen. Det med at købe brugt er en rigtig god ide, du kan få meget mere for pengene på den måde. Men det er muligt, selv ved brugt handler, at få afsat en hulens masse penge, så velkommen, og undskyld det med pengene.
Audioquest Diamond-->
Denafrips Ares -->
Cambridge CXC --> Luxman LV-107u --> HL Adapterboks--> AKG K701/Grado GS100/Philips A5pro
Thorens TD320 -->Trichord Dino -->
Mataugust

Brugeravatar
 
Indlæg: 2752
Tilmeldt: 25. sep 2011, 22:37
Geografisk sted: Slagelse

Re: Gæstebogen..

Indlægaf Claus-DK » 9. jan 2013, 01:42

et godt head-fi setup behøver bestemt ikke koste en formue, du kan få aldeles fremragende lyd for under 3000 kroner, så det er bare 3 weekender uden byture for en 17 årig, hvis jeg eller husker rigtigt..

Velkommen til..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Gæstebogen..

Indlægaf Pearsondk » 31. jan 2013, 23:22

Hej allesammen..

Vil ogsĂĄ lave min egen lille introduktion.

Har luret med de sidste par måneder herinde, og har sågar tilladt mig at lave min første handel i køb/salg sektionen :-)

Men ellers om mig, snart 32 årige, som lever af at sælge nye Toyotaere i Varde, og står samtidig med firmaets IT og telefoni løsninger.

Blev for lige over 10år siden udlært som Radiohandler hos Expert i Esbjerg. Og rodede lidt med dyrere HiFi dengang.
Men med familie, arbejde og andre interesser endte det med at det fine Primare anlæg til sidst blev nedgraderet til en sounddock fra Philips :shock:

Men er igen blevet bidt af bedre lyd, og er nu hoppet på "Hoved-Fi" vognen, specielt pga. muligheden for at skrue godt op, uden at vække resten af huset.

Syns selv jeg har en meget broget musiksmag, det lyder på alt fra Dubstep, klassisk, funk, pop og rock. Er aldrig rigtig hoppet på blues og jazz bølgen endnu...

SĂĄ ser med stor begejstring frem to at kunne blive en aktiv del af dette forum :-)
Headphones: Sennheiser Momentum,, AiAiAi TMA-1 DJ, Nuforce HP-800, Denon Ah-D7100
Amp/DAC: Marantz HD-DAC1
Mobil: Sansa Clip+ @ Rockbox, Nuforce NE-600X, BrainWavz S3,Sony MDR EX650AP
Pearsondk

Brugeravatar
 
Indlæg: 86
Tilmeldt: 25. nov 2012, 10:39
Geografisk sted: 6818 Ă…rre

Re: Gæstebogen..

Indlægaf Kaps » 31. jan 2013, 23:34

Pearsondk skrev:Hej allesammen..

Vil ogsĂĄ lave min egen lille introduktion.

Har luret med de sidste par måneder herinde, og har sågar tilladt mig at lave min første handel i køb/salg sektionen :-)

Men ellers om mig, snart 32 årige, som lever af at sælge nye Toyotaere i Varde, og står samtidig med firmaets IT og telefoni løsninger.

Blev for lige over 10år siden udlært som Radiohandler hos Expert i Esbjerg. Og rodede lidt med dyrere HiFi dengang.
Men med familie, arbejde og andre interesser endte det med at det fine Primare anlæg til sidst blev nedgraderet til en sounddock fra Philips :shock:

Men er igen blevet bidt af bedre lyd, og er nu hoppet på "Hoved-Fi" vognen, specielt pga. muligheden for at skrue godt op, uden at vække resten af huset.

Syns selv jeg har en meget broget musiksmag, det lyder på alt fra Dubstep, klassisk, funk, pop og rock. Er aldrig rigtig hoppet på blues og jazz bølgen endnu...

SĂĄ ser med stor begejstring frem to at kunne blive en aktiv del af dette forum :-)


Velkommen til!
At allerede have doneret et USB kabel til test og donation til siden er dæleme god stil rulle2
Jeg hĂĄber du fĂĄr mange gode timer pĂĄ siden.
I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Kaps

Brugeravatar
 
Indlæg: 1181
Tilmeldt: 14. okt 2011, 01:06
Geografisk sted: Herning

Re: Gæstebogen..

Indlægaf Sorensiim » 31. jan 2013, 23:56

Pearsondk skrev:Hej allesammen..

Vil ogsĂĄ lave min egen lille introduktion...

SĂĄ ser med stor begejstring frem to at kunne blive en aktiv del af dette forum :-)


Velkommen til, tak for handlen og undskyld det med pengene! :mrgreen:

Her er en påfaldende overrepræsentation af IT-folk, måske fordi vi har tiden til at sidde og fordybe os med hovedtelefonerne på?
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Gæstebogen..

Indlægaf Claus-DK » 1. feb 2013, 01:28

Den eneste ITspasser er tilsyneladende den stakkel som ejer stedet....
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Gæstebogen..

Indlægaf toppe » 1. feb 2013, 01:36

Claus-DK skrev:Den eneste ITspasser er tilsyneladende den stakkel som ejer stedet....


Nope musik12

@Pearsondk:
Velkommen til rulle5
Jeg håber du finder megen god information, interessante anmeldelser, spændende dialoger og et generelt højt niveau af indlæg - men du skal nok ikke regne med det ruller1
toppe

Brugeravatar
Redaktør
 
Indlæg: 2037
Tilmeldt: 13. aug 2011, 16:46
Geografisk sted: Nørrebro

Re: Gæstebogen..

Indlægaf PeterB » 4. feb 2013, 17:32

Hej! Her kommer en lille introduktion af mig:

Jeg har været optaget af hovedtelefoner i et stykke tid (sådan cirka 7 år), og har da også et par Denon AH-D7000 plus et par stykker mere, som jeg har brugt i to-tre år. Jeg har et "almindeligt" arbejde for tiden, og bruger meget af min fritid på at lytte til musik.

Er 28 år, og tænkte, at nu skulle det være... Så jeg har tilmeldt mig denne side, og håber, at jeg kan få hjælp og måske også bidrage med noget. Jeg lytter til næsten al slags musik, men min favoritgenre er nok klassisk, hvilket jeg synes mine AH-D7000'ere er rigtig gode til.

Kunne godt tænke mig at komme til nogle meets, hvor jeg kan møde folk med samme interesse og få noget inspiration og hjælp, da jeg ikke er så erfaren endnu. Jeg bor i Vestjylland, så det bliver nok der, jeg møder op, hvis der kommer nogle meets der.
PeterB

 
Indlæg: 34
Tilmeldt: 4. feb 2013, 17:10
Geografisk sted: Vestjylland

Re: Gæstebogen..

Indlægaf davidsh » 4. feb 2013, 19:36

Velkommen til!
Du kunne passende komme til meet i Esbjerg i marts ;-)

Er D7000'erne mĂĄske ikke lidt bastunge til klassisk?
Hovedtelefoner: B&O H6, Hifiman HE-500, Hifiman HE-5LE, Koss KSC75, Sennheiser HD800, Sennheiser Momentum, Stax Sigma (NB), Stax SR-307, Stax Lambda Signature
Forstærkere: Musical Fidelity X-can V8P, Stax SRM-T1, Emotiva Mini-X
DAC's: Danish Audio Design DAC 05
Kilde:Fiio X3, PC
davidsh

Brugeravatar
 
Indlæg: 1799
Tilmeldt: 26. nov 2012, 14:16
Geografisk sted: Ă…rhus, Danmark

Re: Gæstebogen..

Indlægaf PeterB » 4. feb 2013, 19:53

Tak!

Jo, en anelse. Men jeg kan nu godt lide dem, selv til cellomusik med dybe toner. Jeg vil overveje at komme til Esbjerg i marts, men kan kun, hvis det er allerførst i måneden eller sidst i måneden.
PeterB

 
Indlæg: 34
Tilmeldt: 4. feb 2013, 17:10
Geografisk sted: Vestjylland

Re: Gæstebogen..

Indlægaf davidsh » 4. feb 2013, 20:55

Det bliver endten den 9. eller 16. vil jeg tro. I weekenden, men datoen er vist ikke fastlagt
Hovedtelefoner: B&O H6, Hifiman HE-500, Hifiman HE-5LE, Koss KSC75, Sennheiser HD800, Sennheiser Momentum, Stax Sigma (NB), Stax SR-307, Stax Lambda Signature
Forstærkere: Musical Fidelity X-can V8P, Stax SRM-T1, Emotiva Mini-X
DAC's: Danish Audio Design DAC 05
Kilde:Fiio X3, PC
davidsh

Brugeravatar
 
Indlæg: 1799
Tilmeldt: 26. nov 2012, 14:16
Geografisk sted: Ă…rhus, Danmark

Re: Gæstebogen..

Indlægaf Ole » 6. feb 2013, 07:26

Velkommen til PeterB. Har også ejet et par D7000 og synes at særligt "tunge" strenginstrumenter lød rigtig godt på dem - god krop på lyden. Hvis du er til klassisk, så synes jeg du på et tidspunkt, hvis du får muligheden og ikke allerede har prøvet det, skal give HD800 et lyt eller især violiner på HE500...det er heller ikke helt dårligt 1musik
Ole

Brugeravatar
 
Indlæg: 479
Tilmeldt: 6. feb 2012, 19:50
Geografisk sted: Kolding

ForegåendeNæste

Tilbage til Velkommen til Hoved-fi

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst