af Claus-DK » 11. feb 2014, 03:58
Hej Ahmad
Jeg gÄr ud fra du er den Gustav jeg skrev med for en uges tid siden ??
Jeg aner ikke hvad dine planer er og det kommer sÄ vidt heller ikke mig ved..
Problemet er lidt at du ikke tilbyder folk noget, hvorfor skulle folk dog skrive reviews og artikler for dig ?
Dit motiv er jo klart, du vil lave en side (mÄske tjene penge) og sÄ skal du have fundet nogle der gider at arbejde gratis for dig ??
Det giver jo ingen mening..
Lav en god side om et emne du selv har styr pÄ, lav nogle artikler anmeldelser fÄ det op at kÞre, nÄr det sÄ er nÄet, kan du begynde at kigge efter eksterne skribenter, sÄ har du da i det mindste en side du kan vise folk, nu kan man risikerer at sidde og bruge timer pÄ ting som mÄske aldrig bliver til noget, man ved jo ikke engang om siden nogensinde kommer til at eksistere..
Jeg ved hvad jeg snakker om, jeg har brugt sÄ meget tid og energi pÄ dette forum at folk tror jeg er bindegal nÄr jeg fortÊller om det, du er simpelthen nÞd til at komme i gang og vÊre et godt eksempel, du fÄr ikke andre til at lave noget for dig hvis du bare selv sidder og spiser chips..
Hvis din side ogsÄ skal have en forumdel, hvilket det lidt lyder til, sÄ har du altsÄ mange timers arbejde foran dig HVER dag resten af dit liv..Du vil aldrig mere have sÄdan rigtigt fri, det er ikke uden omkostninger, men der er ogsÄ mange mange helt utroligt dejlige oplevelser i det, sÄ det er det hele vÊrd..
PÄ et forum som vores er vi et fÊllesskab og derfor er folk aktive, vi hjÊlper hinanden og jo mere vi hjÊlper des mere populÊre er vi, sÄ simpelt virker et forum, men kun hvis der er en der gÄr forrest med det gode eksempel, ogsÄ nÄr det regner, specielt nÄr det regner...
Heldigvis er vi flere der gÄr i samlet flok som spydspids her pÄ siden, men det er vi altsÄ kun fordi at vi har nogle fantastisk medlemmer som er gode ved hinanden, alt det andet med reviews og artikler, det kommer helt af sig selv, bare medlemmerne trives og har det godt, sker tingene af sig selv..
Men for at det hele kan gÄ op i en hÞjere enhed, er der nÞd til at vÊre en bagved, en der puffer lidt nÄr det er nÞdvendigt, en der gyder lidt olie pÄ vandene, en der kommer med kaffe, en der render efter kage, en der maler huset, en der renser lokummet, en der lapper hullet i taget de ting og en million andre er mine opgaver..
Du kommer ingen vegne med en god idé uden hÄrdt arbejde..
NÄr jeg sÄ ser hvor stort et emne omrÄde du vil dÊkke, tÊnker jeg du milde jeramias det er skisme en stor opgave, godt det ikke er mig...
Det er de bedste rÄd jeg kan give dig, hvis du vil starte noget i stil med hoved-fi, smÞg Êrmerne op og kom i gang..