*SOLGT* HeadStage Arrow 12HE 3G bærbar forst.



*SOLGT* HeadStage Arrow 12HE 3G bærbar forst.

Indlægaf LarsHP » 27. jan 2012, 22:29

Sælger min bærbare hovedtelefon-forstærker HeadStage Arrow 12HE 3G for kr. 1500,- inkl. forsendelse.
Sendes med sporing og som gave, hvorved der ikke skal betales moms.
Den er fuldstændig som ny - ikke en ridse og alt fungerer perfekt.

Læs f.eks. anmeldelsen på Anything But Ipod:
http://anythingbutipod.com/2010/04/head ... er-review/

Som det ses af billede og info er den ekseptionelt tynd og har alle funktioner man kan drømme om - inkl. crossfeed.

Forskellen på 3G (som er den, der er testet i linken ovenfor) og 4G er, at 3G ikke har en egentlig diskant booster, men en impedans-funktion: den lægger nogle Ohm til, som gør, at oversensitive in-ear-monitors ikke laver sus hhv. at (afhængig af IEM) frekvensgangen ændres, så de øvre frekvenser får et løft i forhold til de nedre. Endvidere er bas boosteren på hhv. 0dB, 9dB og 18dB i stedet for det 4G'eren har. Resten er identisk.

Den seneste model (4G) sælges herfra:
http://www.headstage.com/The-Arrow-Amp/ ... 10144.html

Kontakt mig via PB, hvis du er interesseret.

Hilsen
Lars
Senest rettet af LarsHP 31. jan 2012, 13:27, rettet i alt 1 gang.
Squeezebox Touch (Fidelity Audio digi. mod.) > Audio-gd Ref 7.1 DAC > Audio-gd Master-6 > HiFiMan HE-6
HiFiMan HM-901s > Atrox V2 > HE-6
Bærbart: HiFiMan HM-901s (Bal. amp) > Unique Melody Miracle
LarsHP

Brugeravatar
 
Indlæg: 641
Tilmeldt: 11. nov 2011, 21:58
Geografisk sted: Tromsø, Norge

Re: HeadStage Arrow 12HE 3G bærbar forst. sælges

Indlægaf LarsHP » 28. jan 2012, 22:54

Afventer bekræftelse på indbetaling (dvs. mest sandsynligt solgt).
Squeezebox Touch (Fidelity Audio digi. mod.) > Audio-gd Ref 7.1 DAC > Audio-gd Master-6 > HiFiMan HE-6
HiFiMan HM-901s > Atrox V2 > HE-6
Bærbart: HiFiMan HM-901s (Bal. amp) > Unique Melody Miracle
LarsHP

Brugeravatar
 
Indlæg: 641
Tilmeldt: 11. nov 2011, 21:58
Geografisk sted: Tromsø, Norge

Re: HeadStage Arrow 12HE 3G bærbar forst. sælges

Indlægaf Sorensiim » 29. jan 2012, 21:06

LarsHP skrev:Afventer bekræftelse på indbetaling (dvs. mest sandsynligt solgt).

Somebody took a bullet for me! ruller1

Nøj den Arrow er den perfekte makker til IEMs, men jeg har ikke brug for den... Godt der var en anden der købte den først!
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: HeadStage Arrow 12HE 3G bærbar forst. sælges

Indlægaf LarsHP » 30. jan 2012, 12:58

Njaaa. Det kommer an på ... Har du en lyst lydende, oversensitiv IEM og så slår impedans-funktionen på, så er du ikke nødvendigvis meget bedre stillet i og med at suset ganske vist forsvinder, men på bekostning af at IEM'en så får endnu mere niveau i den øvre del af spektret. Har du derimod en mørktlydende som EarSonics SM3 f.eks., så er det den rette medicin!

Uanset, så er Arrow'en super kompakt og har ægte crossfeed. Bas-boosteren fungerer intet mindre end perfekt. Den løfter kun bassen og ikke nedre mellemtone, og den gør det fuldstændig lydefrit.
Squeezebox Touch (Fidelity Audio digi. mod.) > Audio-gd Ref 7.1 DAC > Audio-gd Master-6 > HiFiMan HE-6
HiFiMan HM-901s > Atrox V2 > HE-6
Bærbart: HiFiMan HM-901s (Bal. amp) > Unique Melody Miracle
LarsHP

Brugeravatar
 
Indlæg: 641
Tilmeldt: 11. nov 2011, 21:58
Geografisk sted: Tromsø, Norge

Re: HeadStage Arrow 12HE 3G bærbar forst. sælges

Indlægaf Sorensiim » 30. jan 2012, 14:11

LarsHP skrev:Njaaa. Det kommer an på ... Har du en lyst lydende, oversensitiv IEM og så slår impedans-funktionen på, så er du ikke nødvendigvis meget bedre stillet i og med at suset ganske vist forsvinder, men på bekostning af at IEM'en så får endnu mere niveau i den øvre del af spektret. Har du derimod en mørktlydende som EarSonics SM3 f.eks., så er det den rette medicin!

Uanset, så er Arrow'en super kompakt og har ægte crossfeed. Bas-boosteren fungerer intet mindre end perfekt. Den løfter kun bassen og ikke nedre mellemtone, og den gør det fuldstændig lydefrit.


Jeg har snart en CIEM med en impedans på 12ohm og en følsomhed på 105dB... Det giver jo ordet "kildekritik" en helt ny betydning :mrgreen:
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: HeadStage Arrow 12HE 3G bærbar forst. sælges

Indlægaf LarsHP » 30. jan 2012, 22:18

Jeg antager, at det er UM Merlin? Ser pĂĄ din liste, at det er det. Du mĂĄ endelig melde tilbage her pĂĄ stedet, hvad du synes, nĂĄr du fĂĄr den.
Merlin kunne være en god kombi med Arrow, men jeg ved det ikke.
Squeezebox Touch (Fidelity Audio digi. mod.) > Audio-gd Ref 7.1 DAC > Audio-gd Master-6 > HiFiMan HE-6
HiFiMan HM-901s > Atrox V2 > HE-6
Bærbart: HiFiMan HM-901s (Bal. amp) > Unique Melody Miracle
LarsHP

Brugeravatar
 
Indlæg: 641
Tilmeldt: 11. nov 2011, 21:58
Geografisk sted: Tromsø, Norge


Tilbage til Afsluttede handler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster

cron