Boston Acoustic Horizon 8" wireless subwoofer

Boston Acoustic Horizon 8" wireless subwoofer

Indlægaf Rappo » 4. nov 2013, 20:53

Det er måske ikke lige det rigtige forum, men nu prøver jeg sku alligevel!

Efter køb af AVI's ADM 9.1 højttalere har jeg måtte sande, at min Boston sub stort set aldrig er i brug længere. Derfor ser jeg gerne at den kommer videre. :-)

Den er i hvid finish og som overskriften antyder det, så er det muligt at overføre signalet trådløst via en transmitter som naturligvis følger med. Man kan selvfølgelig også benytte den med et kabel, hvilket jeg selv har gjort brug af. Et sådant kabel medfølger forresten også, og det samme gør en rca-splitter. Begge dele er for øvrigt snedkereret af vores egen vaskebjørn og kan ses i denne tråd.

Teknisk set spiller den som den skal, men det skal lige nævnes at den ikke står i perfekt kosmetisk stand. Specielt frontstoffet er desværre ikke så pænt længere og har nogle pletter. Den er 3 år gammel og der er derfor ingen garanti på den.
På grund af dens størrelse og vægt, og det faktum at jeg ikke længere har emballagen til den, så er afhentning vidst den eneste reelle mulighed.

Pris idé: 500,- kr afhentet. :-)
Mit grej <--
I need my 1987 DG-20 Casio electric guitar, set to mandolin, yeah. Drop the drums!
Rappo

Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Tilbage til Afsluttede handler