S: Sony MDR-F1 *Håndværkertilbud*



S: Sony MDR-F1 *Håndværkertilbud*

Indlægaf Sweppesfetterlein » 3. mar 2018, 16:17

500 kr.
Spiller kanon sprødt men har en løs forbindelse i jackstik enden, da forrige ejer har fået loddet et stort jackstick på. Dette betyder at jeg sidder og skal holde ledningen i en speciel vinkel for at omgå problemet.
Ikke noget en hurtig lodning kan ordne. Jeg har bare opbrugt min tålmodighed, eftersom jeg også har ventet en måned på et par nye puder til den. Så ja jeg kaster officielt håndklædet i ringen på trods af hvor fede og helt igennem anderledes de føles. Hvis du er tosset med soundstage og ikke har råd til at smide 8000-10000 jern efter en hd800, så er denne bøf hvad du leder efter. Har selvfølgelig ikke samme psykopatiske opløsning, men den får derimod alt hvad man smider efter den til at lyde skidegodt (måske med undtagelse af hip hop)...ulig hd800 der godt kan være barsk overfor "rå" optagelser.

Der er original emballage med, kasse og opbevarings pose/bag + de nye puder. Jeg er som sagt anden ejer.

Den sidste jeg har set til salg over dba kostede 2000 (gut der solgte alt for at gå over til Stax...heh), hvilket jeg også har set den gå for på ebay. Jeg regner dog ikke med disse er håndværkertilbud. Tænker en plovmand er en fair deal.

Jeg kan sende billeder over sms eller mail.
Senest rettet af Sweppesfetterlein 3. mar 2018, 16:22, rettet i alt 1 gang.
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: S: Sony MDR-F1 *Håndværkertilbud*

Indlægaf Mommerman » 3. mar 2018, 16:21

Sweppesfetterlein skrev:500 kr.
Spiller kanon sprødt men har en løs forbindelse i jackstik enden, da forrige ejer har fået loddet et stort jackstick på. Dette betyder at jeg sidder og skal holde ledningen i en speciel vinkel for at omgå problemet.
Ikke noget en hurtig lodning kan ordne. Jeg har bare opbrugt min tålmodighed, eftersom jeg også har ventet en måned på et par nye puder til den. Så ja jeg kaster officielt håndklædet i ringen på trods af hvor fede og helt igennem anderledes de føles. Hvis du er tosset med soundstage og ikke har råd til at smide 8000-10000 jern efter en hd800, så er denne bøf hvad du leder efter. Har selvfølgelig ikke samme psykopatiske opløsning, men den får derimod alt hvad man smider efter den til at lyde skidegodt (måske med undtagelse af hip hop)...ulig hd800 der godt kan være barsk overfor "rå" optagelser.

Der er original emballage med, kasse og opbevarings pose/bag + de nye puder. Jeg er som sagt anden ejer.

Den sidste jeg har set til salg over dba kostede 2000 (gut der solgte alt for at gå over til Stax...heh), hvilket den også går for på ebay. Jeg regner dog ikke med disse er håndværkertilbud. Tænker en plovmand er en fair deal.

Jeg kan sende billeder over sms eller mail.
Hvor befinder de sig? Kunne godt være interesseret


Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Mommerman

 
Indlæg: 293
Tilmeldt: 9. okt 2015, 10:54

Re: S: Sony MDR-F1 *Håndværkertilbud*

Indlægaf Sweppesfetterlein » 3. mar 2018, 16:22

I Aalborg.
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: S: Sony MDR-F1 *Håndværkertilbud*

Indlægaf Euklid » 3. mar 2018, 21:22

Jeg vil gerne købe dem, hvis Mommerman ikke slår til, men så skal de sendes da jeg ikke har planer om at komme til Ålborg foreløbig :)
Euklid

Brugeravatar
 
Indlæg: 510
Tilmeldt: 12. okt 2013, 14:16
Geografisk sted: Køge

Re: S: Sony MDR-F1 *Håndværkertilbud*

Indlægaf Sweppesfetterlein » 3. mar 2018, 21:30

Tænker lige at jeg giver Mommerman en chance, nu når han kom først til mølle. Kunne da også være skønt at slippe for at sende, selvom det ikke er den store kattepine med den originale emballage.
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: S: Sony MDR-F1 *Håndværkertilbud*

Indlægaf Euklid » 3. mar 2018, 21:43

Sweppesfetterlein skrev:Tænker lige at jeg giver Mommerman en chance, nu når han kom først til mølle. Kunne da også være skønt at slippe for at sende, selvom det ikke er den store kattepine med den originale emballage.
Klart nok, Mommerman er først i køen, jeg prøver bare at blive nummer to for det tilfælde at han alligevel ikke vil ha' dem

Sendt fra min WAS-LX1 med Tapatalk
Euklid

Brugeravatar
 
Indlæg: 510
Tilmeldt: 12. okt 2013, 14:16
Geografisk sted: Køge

Re: S: Sony MDR-F1 *Håndværkertilbud*

Indlægaf Sweppesfetterlein » 3. mar 2018, 21:50

Hah! Minder mig om skolegården. Helle for at være toer på gyngen!
Du var dog toer før du skrev din besked, bare rolig...jeg har nemlig ikke glemt skolegården. Der er regler her.
Har faktisk ogsĂĄ en mulig treer over pm...fra Holland.
Jep, det er åbenbart sandt: nogle bøffer er lettere at komme af med end andre...selv med "fejl". Satme tosset når jeg tænker på hvor lang tid jeg har brugt på at sælge mine ganske glimrende Y50 (som vi alle ved vil stige massivt i pris omkring 2030 - mark my words!).
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: S: Sony MDR-F1 *Håndværkertilbud*

Indlægaf Mommerman » 3. mar 2018, 22:38

Jeg overlader køen til nummer 2,da jeg kan se, at jeg ikke får brug for dem alligevel.
Mommerman

 
Indlæg: 293
Tilmeldt: 9. okt 2015, 10:54

Re: S: Sony MDR-F1 *Håndværkertilbud*

Indlægaf Sweppesfetterlein » 3. mar 2018, 23:12

Helt i orden M. Jeg taler med Euklid thumbs
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: S: Sony MDR-F1 *Håndværkertilbud*

Indlægaf Sweppesfetterlein » 4. mar 2018, 21:31

F1 solgt til Euklid musik11
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg


Tilbage til Afsluttede handler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster

cron