Hvad er nu det for noget ??



Hvad er nu det for noget ??

Indlægaf Claus-DK » 22. sep 2012, 12:59

Jeg har i en del år skrevet med Solderdude (Frans) og har et lille lager af artikler liggende som han har forfattet, jeg har fået lov at dele dem med jer, men hvor henne skulle de lægges ??

Det er lidt tunge artikler og bliver de lagt i en enkelt tråd ville de hurtigt drukne, det ville heller ikke være særligt overskueligt med alle artikler i samme tråd, med en tråd til hver artikel og et underforum, vil der blive plads til de enkelte kommentarer og spørgsmål, ikke at jeg kan svare på spørgsmålene, men der er mange der ved mere end jeg..

Der kommer af og til nye artikler og de vil naturligvis også blive lagt her..

Artiklerne er på engelsk, hvis nogen har tid og lyst til at oversætte dem til dansk er i mere end velkommen til det..

Sidst men bestemt ikke mindst vil jeg jo frygteligt gerne have lokket Frans ombord og har plaget og plaget i 1½ år efterhånden og måske kan hans "eget lille underforum" give det sidste skub for, han er alle tiders fyr og har styr på sin elektronik..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Sv: Hvad er nu det for noget ??

Indlægaf vaskebjørnen » 22. sep 2012, 13:27

Jeg tror nærmere du lige skulle have lidt afstand i post til hr siim

Sendt fra min Galaxy Nexus med Tapatalk2
WARNING:DO NOT ATTEMPT TO DRIVE OR OPERATE HEAVY MACHINERY WHILE PLAYING YOUR AIR GUITAR

[GEAR] On the go: Ipod 160GB : Qusp LOD : Alo RX : Future Sonics Atrio
vaskebjørnen

Brugeravatar
Kabelsnedker
 
Indlæg: 2165
Tilmeldt: 19. nov 2011, 15:13
Geografisk sted: Næstved

Re: Sv: Hvad er nu det for noget ??

Indlægaf Claus-DK » 22. sep 2012, 13:28

vaskebjørnen skrev:Jeg tror nærmere du lige skulle have lidt afstand i post til hr siim

Sendt fra min Galaxy Nexus med Tapatalk2


Shyyy ruller1
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Articles by Solderdude

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

cron