q-JAYS tour



Re: q-JAYS tour

Indlægaf Niels » 20. jan 2016, 23:19

Har fĂĄet besked om afsendelse i gĂĄr. De er dog ikke ankommet, sĂĄ der er anmodet om T&T# fra LuckyEars.
Niels

 

Re: q-JAYS tour

Indlægaf Niels » 21. jan 2016, 21:07

Undskyld men er det mig der er helt skæv i hovedet?


Jeg har fået besked fra LuckyEars om at Jays er på vej til mig, og jeg vil kontakte næste mand på Listen:

- Martin Kristiansen
- Niels
- librarian
- nickifynbo

Har den
- Luckyears


Har haft den
- Aparthia
- Psymond
- burning777
- nc8000
- Kena
- Eukild
- Ole
- Larry


Hvordan skal den liste læses? Kan i ikke lave lister, der er til at forstå. For eksempel ville det være dejligt om der var en smule kronologi i listerne. Så vidt jeg husker, var nc8000 første mand. Jeg får dem af LuckyEars, men er MartinKristiansen ikke før mig? Skal jeg sende til Librarian eller Martin?
Please - hjælp en "gammel" mand, der er lidt forvirret. ruller1
Niels

 

Re: q-JAYS tour

Indlægaf aparthia » 21. jan 2016, 22:17

I forhold til Martin Kristiansen kom LuckyEars til at skrive til mig d. 16 i stedet for Martin. Jeg skrev så meget til ham og jeg formoder Ears kontaktede martin derefter. Det passer fint med at der er gået tre dage siden da og Martin bare ikke har svaret og han derfor har skrevet til den næste på listen(dig).
Senest rettet af aparthia 21. jan 2016, 22:59, rettet i alt 1 gang.
aparthia

Brugeravatar
 
Indlæg: 215
Tilmeldt: 27. jul 2011, 16:04

Re: q-JAYS tour

Indlægaf Walbum4262 » 21. jan 2016, 22:39

Niels skrev:Undskyld men er det mig der er helt skæv i hovedet?


Jeg har fået besked fra LuckyEars om at Jays er på vej til mig, og jeg vil kontakte næste mand på Listen:

- Martin Kristiansen
- Niels
- librarian
- nickifynbo

Har den
- Luckyears


Har haft den
- Aparthia
- Psymond
- burning777
- nc8000
- Kena
- Eukild
- Ole
- Larry


Hvordan skal den liste læses? Kan i ikke lave lister, der er til at forstå. For eksempel ville det være dejligt om der var en smule kronologi i listerne. Så vidt jeg husker, var nc8000 første mand. Jeg får dem af LuckyEars, men er MartinKristiansen ikke før mig? Skal jeg sende til Librarian eller Martin?
Please - hjælp en "gammel" mand, der er lidt forvirret. ruller1



Hej Niels

Jeg har ikke gået så meget op i hvem der har haft den listen, men luckyears har lavet en fejl og ikke sendt dem til næste mand på listen som er Martin.
Du skal derfor kontakte Martin nĂĄr du modtager dem jeg redigere lige listen.
på skrivebordet: lenovo thinkpad/iphone6->tidal->david's mutant aune/Davids mutant moddet fostex t50rp mk3 med monkey pod træ kopper

PĂĄ farten: iPhone 7->Airpods eller Sony wh1000x mk2
Walbum4262

Brugeravatar
Tour Kaptajn
 
Indlæg: 1159
Tilmeldt: 25. mar 2015, 18:16
Geografisk sted: Sandved

Re: q-JAYS tour

Indlægaf Claus-DK » 21. jan 2016, 23:07

aparthia skrev:I forhold til Martin Kristiansen kom LuckyEars til at skrive til mig d. 16 i stedet for Martin. Jeg skrev så meget til ham og jeg formoder Ears kontaktede martin derefter. Det passer fint med at der er gået tre dage siden da og Martin bare ikke har svaret og han derfor har skrevet til den næste på listen(dig).



Vi skal helst ikke antage eller formode ting,vi skal blive bedre til at holde hinanden orienteret om status i stedet for..

Der er en del der sjusker med at opdatere tourtrådende med de relevante info og det er ikke særligt smart, Walbum og Gerner har faktisk lavet nogle rigtig fine retninglinjer, skal vi ikke prøve at overholde dem ??

For vores allesammen´s skyld, det gør alting meget lettere..

Undskyld jeg blander mig..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: q-JAYS tour

Indlægaf Martin Kristiansen » 21. jan 2016, 23:18

Undskyld jeg ikke har fået skrevet herinde. Lucky Ears kontaktede mig for at få adresseoplysninger som planlagt og jeg svarede ham at jeg gerne ville rykkes en plads ned på ventelisten da jeg ikke er i Danmark den næste uge. Det skulle jeg selvfølgelig have skrevet herinde på tråden også - den forglemmelse beklager jeg meget!
Martin Kristiansen

 
Indlæg: 71
Tilmeldt: 3. apr 2011, 18:36
Geografisk sted: Aarhus, Danmark

Re: q-JAYS tour

Indlægaf Walbum4262 » 21. jan 2016, 23:20

Martin Kristiansen skrev:Undskyld jeg ikke har fået skrevet herinde. Lucky Ears kontaktede mig for at få adresseoplysninger som planlagt og jeg svarede ham at jeg gerne ville rykkes en plads ned på ventelisten da jeg ikke er i Danmark den næste uge. Det skulle jeg selvfølgelig have skrevet herinde på tråden også - den forglemmelse beklager jeg meget!


Fedt med opdatering thumbs go tur hvor du skal hen og jeg har opdateret listen
på skrivebordet: lenovo thinkpad/iphone6->tidal->david's mutant aune/Davids mutant moddet fostex t50rp mk3 med monkey pod træ kopper

PĂĄ farten: iPhone 7->Airpods eller Sony wh1000x mk2
Walbum4262

Brugeravatar
Tour Kaptajn
 
Indlæg: 1159
Tilmeldt: 25. mar 2015, 18:16
Geografisk sted: Sandved

Re: q-JAYS tour

Indlægaf Niels » 21. jan 2016, 23:26

Bland dig bare - ingen grund til at undskylde.

Du har helt ret Claus. Det hele drejer sig blot om at følge instrukserne og så kommunikere afvigelser. Tourkaptajnerne udfører et prisværdigt arbejde - tak for det.
Billede
For overskuelighedens skyld ville det være fint om listen er listen og man blot flytter : "Er hos" ned ad listen, efterhånden som touren skrider frem.
Undskyld for at spamme tråden. Jeg skriver til Martin når Jays når til Frederiksværk.
Niels

 

Re: q-JAYS tour

Indlægaf Walbum4262 » 21. jan 2016, 23:33

Niels skrev:Bland dig bare - ingen grund til at undskylde.

Du har helt ret Claus. Det hele drejer sig blot om at følge instrukserne og så kommunikere afvigelser. Tourkaptajnerne udfører et prisværdigt arbejde - tak for det.
Billede
For overskuelighedens skyld ville det være fint om listen er listen og man blot flytter : "Er hos" ned ad listen, efterhånden som touren skrider frem.
Undskyld for at spamme tråden. Jeg skriver til Martin når Jays når til Frederiksværk.


Fedt med noget input niels.. Jeg snakker lige med Gerner om vores layout og om det giver mening at ændre i den. thumbs her fra
på skrivebordet: lenovo thinkpad/iphone6->tidal->david's mutant aune/Davids mutant moddet fostex t50rp mk3 med monkey pod træ kopper

PĂĄ farten: iPhone 7->Airpods eller Sony wh1000x mk2
Walbum4262

Brugeravatar
Tour Kaptajn
 
Indlæg: 1159
Tilmeldt: 25. mar 2015, 18:16
Geografisk sted: Sandved

Re: q-JAYS tour

Indlægaf LuckyEars » 23. jan 2016, 17:52

Jeg skulle nok have opdateret tråden, det er jeg ked af. Som tidligere nævnt er Martin på ferie, og derfor har jeg sendt q-Jays videre til næste på listen som er Niels. VH Lucky
LuckyEars

Brugeravatar
 
Indlæg: 18
Tilmeldt: 10. dec 2014, 12:37

Re: q-JAYS tour

Indlægaf Niels » 25. jan 2016, 21:26

Så er q-Jays ankommet efter en lille ufrivillig ferie i en pakkeboks på Frederiksberg, hvilket forklarer den lille forsinkelse. Nå men nu er de her, og de ser ud til at være i fin form, og pakken indeholder det beskrevne.

PM sendt til næste på listen Martin.
Niels

 

Re: q-JAYS tour

Indlægaf Niels » 27. jan 2016, 00:27

Data modtaget fra Martin, sĂĄ alt er i kontrol.
Niels

 

Re: q-JAYS tour

Indlægaf Niels » 10. feb 2016, 09:34

q-Jays er pakket ned og trackingnummer sendt til Martin. Afleveres til distributøren i eftermiddag.

Tak for lån - det har været en fornøjelse. 1musik
Niels

 

Re: q-JAYS tour

Indlægaf librarian » 11. feb 2016, 09:24

Jeg melder mig fra touren. Jeg kan læse ud fra alle de fremragende beskrivelser, at de ikke vil ramme min smag. Hvis jeg skal have in-ears igen, bliver det ER4.
Stationært: Sansui SR-222 MK-V|Ontech Monsterdac V3>Luxman C/M 02
Transportabelt: Zstella usb dac
Hovedtelefoner:
AKG K240 DF / AKG K400 / ER4S
AKG K340 / Hovedgrej No. 1 / ikko oh1
Stax SRD7 MK2 > Stax Lambda Pro
librarian

 
Indlæg: 2518
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:36
Geografisk sted: København

Re: q-JAYS tour

Indlægaf Walbum4262 » 11. feb 2016, 10:12

librarian skrev:Jeg melder mig fra touren. Jeg kan læse ud fra alle de fremragende beskrivelser, at de ikke vil ramme min smag. Hvis jeg skal have in-ears igen, bliver det ER4.


Der er modtaget :) listen er opdateret
på skrivebordet: lenovo thinkpad/iphone6->tidal->david's mutant aune/Davids mutant moddet fostex t50rp mk3 med monkey pod træ kopper

PĂĄ farten: iPhone 7->Airpods eller Sony wh1000x mk2
Walbum4262

Brugeravatar
Tour Kaptajn
 
Indlæg: 1159
Tilmeldt: 25. mar 2015, 18:16
Geografisk sted: Sandved

Re: q-JAYS tour

Indlægaf Niels » 14. feb 2016, 19:32

Jays er sendt og modtaget af Martin. Jeg hafr bedt ham om at opdatere trĂĄden.
Niels

 

Re: q-JAYS tour

Indlægaf Martin Kristiansen » 14. feb 2016, 21:27

De er modtaget og der er skrevet til næste mand på listen
Martin Kristiansen

 
Indlæg: 71
Tilmeldt: 3. apr 2011, 18:36
Geografisk sted: Aarhus, Danmark

Re: q-JAYS tour

Indlægaf Claus-DK » 15. feb 2016, 00:09

rullw3 rullw3 rullw3 rullw3 rullw3
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: q-JAYS tour

Indlægaf Walbum4262 » 23. feb 2016, 17:18

Det ser ud som om vi har en lille defekt som der lige skal håndteres, der Kan derfor være lidt forsinkelse til næste deltager.. Jeg giver besked så snart det er muligt.

Mvh.
Tour lederen
Walbum4262
på skrivebordet: lenovo thinkpad/iphone6->tidal->david's mutant aune/Davids mutant moddet fostex t50rp mk3 med monkey pod træ kopper

PĂĄ farten: iPhone 7->Airpods eller Sony wh1000x mk2
Walbum4262

Brugeravatar
Tour Kaptajn
 
Indlæg: 1159
Tilmeldt: 25. mar 2015, 18:16
Geografisk sted: Sandved

Re: q-JAYS tour

Indlægaf Claus-DK » 23. feb 2016, 17:40

Jeg har taget kontakt til Martin, så vi kan få det til at kører på skinner igen..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

ForegåendeNæste

Tilbage til Afsluttede toure

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster