Alle gode gange 3, X1 fra Aune på tour



Re: Alle gode gange 3, X1 fra Aune på tour

Indlægaf friisand » 24. feb 2015, 15:14

Hvis den X1 stadig er på tour, vil jeg gerne på listen :-)
friisand

 
Indlæg: 128
Tilmeldt: 2. aug 2011, 22:14
Geografisk sted: Terndrup 9575

Re: Alle gode gange 3, X1 fra Aune på tour

Indlægaf Claus-DK » 25. feb 2015, 01:10

Du er på listen, tak for interessen
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Alle gode gange 3, X1 fra Aune på tour

Indlægaf Jimmbo » 28. feb 2015, 18:53

Jeg hopper lige på listen tak. Jeg vil gerne have testet den korrekt.

Tak! :)
Jimmbo

Brugeravatar
 
Indlæg: 218
Tilmeldt: 15. apr 2014, 18:05
Geografisk sted: Risskov - Aarhus

Re: Alle gode gange 3, X1 fra Aune på tour

Indlægaf Chris » 24. mar 2015, 12:56

Ballegård - jeg syntes det er uforskammet og viser en total mangel på respekt over for udlåneren af X1, ved at lægge beslag på X1 i nu godt 2 måneder.

Jeg har derfor lavet et forslag til ændring af "reglerne for udlån".
Chris

 
Indlæg: 14
Tilmeldt: 10. apr 2013, 17:04

Re: Alle gode gange 3, X1 fra Aune på tour

Indlægaf Chris » 24. mar 2015, 13:02

Claus, jeg må desværre bede dig stryge mig af listen. Igen.
Chris

 
Indlæg: 14
Tilmeldt: 10. apr 2013, 17:04

Re: Alle gode gange 3, X1 fra Aune på tour

Indlægaf Claus-DK » 25. mar 2015, 02:43

Chris skrev:Ballegård - jeg syntes det er uforskammet og viser en total mangel på respekt over for udlåneren af X1, ved at lægge beslag på X1 i nu godt 2 måneder.

Jeg har derfor lavet et forslag til ændring af "reglerne for udlån".


Det er mig som udlåner der bestemmer om de regler jeg har sat op bliver fulgt, det gør de ikke altid og sådan er det bare nogle gange, jeg kunne godt begynde at skælde ud og stille regler op og blackliste bestemte medlemmer og det har da også være noget jeg af og til har diskuteret med andre medlemmer om vi skulle gøre noget eller bare "lade stå til", ingen af delene vil gavne vores forum, dette skal være et behageligt sted at være og det ville hurtigt skræmme folk væk, hvis jeg begyndte at ringe til dem og skælde dem ud midt om natten, det ville i den grad også skade min butik og det gode omdømme jeg prøver at opnå hos vores medlemmer..
Man kan heller ikke lade stå til, så det gør jeg heller ikke..

Tro ikke at jeg ikke ruller mig ud og kommer med skæld i ny og næ, for det gør jeg..

Men det er en mere kompliceret ting at have låneture end man lige går og tror, jeg vil som butik jo gerne have mine produkter ud til så mange som muligt, jeg vil også gerne have noget omtale af mine produkter, jeg vil også gerne give vores medlemmer mulighed for at lytte til en masse grej (faktisk en af de tungtvejende grunde til at min butik overhovedet findes), jeg vil gerne have mere liv på vores forum, jeg vil gerne være vores medlemmers første valg når de skal have et par nye sager, Så der er rigtig mange gode grunde til at jeg fandt på touren (med stor inspiration fra NC8000 (tak Jan) havde det ikke været for NC´s initiativ til en lånetur, havde hoved-fi slet ikke eksisteret og ej heller min butik...

Så vores låneture er for mig det store bankende hjerte i vores system, den skaber glæde, den giver tekst, den giver liv, den giver kunder osv osv, det er lidt dyrt, men som jeg ser det er det bare en anderledes måde at bruge sine reklamekroner på og når man tænker på hvordan de fleste har det med reklamer over det hele, synes jeg faktisk at det er dejligt at reklamere på en måde der gør modtageren glad...

Der har været nogle gange hvor der er blevet sjusket lidt, nogen gange endog rigtigt meget, tror nok rekorden er 4 måneder og det mens der rent faktisk var en deltager på listen, så Ballegårds måned tager vi stående på hovedet..
Jeg ville lyve hvis jeg skrev at det ikke irriterer mig når tingene går i stå, men det er mere irritation over at det tager lidt af livet ud af siden...

Det ville være skønt hvis man kunne stille sit ur efter turen, det er min vådeste drøm, men jeg ved også at livet af og til kan sende en en skæv bold som gør at uvigtige ting som, at en eller anden lyddims man har lånt lige kommer videre til tiden, sådan noget er det meget vigtigt for mig at kunne rumme og derfor er jeg også ret large når det kommer til touren..

Det er også vigtigt at vi husker, at det at være deltager i en af vores låneture ikke er en ret, det er et privilegie, det er et gode, det er altså ikke noget man har krav på..

Det er godt du rusker lidt op i touren, det sætter jeg pris på, så tak for det, men det kunne godt have været på en lidt mere venlig måde, men pyt med det, det kan vi nemlig også rumme ;-)

Det blev lidt langt, men det er et meget stort emne i min lille verden...
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Foregående

Tilbage til Afsluttede toure

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gæster