Hjælp os med at få flere spændende produkter til touren.



Hjælp os med at få flere spændende produkter til touren.

Indlægaf Claus-DK » 30. sep 2018, 10:54

Der sker noget mystisk når man har ejet et forum som vores i noget tid, man kommer ret let igennem de fleste sluser og bedst af alt, producenterne kan se en idé i reviewtoure.

Med tanke på hvor let jeg havde ved at nasse ting til vores tour, har jeg fået blod på tanden, nu skal jeg have kollektivarmene på og rage til os, i modsætning til den generelle tendens i vores samfund hvor man rager til sig, prøver jeg at rage til os.

Det jeg har brug for hjælp til er hvad vi skal have på tour.

Jeg vil ikke hjælpe de store firmaer med at gøre deres produkter og brand kendt, det har de ikke brug for og hvis de har, så kan de bare ringe, de har ressourcerne.1
Dem jeg gerne vil skabe opmærksomhed omkring er de små og ukendte producenter, ham der bygger forstærkerne efter sit normale job, fordi hans passion brænder varmt og kraftigt, han har ikke ressourcerne, ham vil jeg gerne hjælpe.

Det er ham der laver en hovedtelefon i et obskurt papmache med 4 drivere, der har brug for at folk kender produkterne.

Der sker mange spændende ting lige for tiden, der er masser af ting på kickstarter og indigogo og der kigger jeg også af og til efter om der er noget sjovt og spændende.

Jeg har også et netværk der puffer til mig i ny og næ, men udover det følger jeg ikke så meget med, jeg læser f.eks ikke på head-fi og har ikke været der for at læse i mange år, andre fora kommer jeg heller ikke på. Så mine kilder er ikke så omfattende som de har været, men jeg ved at der er mange her, som følger med i alt muligt og umuligt, det er jer jeg har brug for.

Jeg har brug for at en eller anden peger på et firma trækker mig op og slipper mig løs, så er jeg en regulær duracell-kanin og skal nok finde vej.
Så når du sidder en sen nat og læser om et eller andet ukendt produkt, tænk på touren, er det en ting der egner sig og vil man gerne prøve den ?
Træk mig op og peg.

Jeg tager med kyshĂĄnd imod alle forslag og vil rende i alle de retninger i peger, SAMTIDIGT !!
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hjælp os med at få flere spændende produkter til touren.

Indlægaf Mortenhoe » 30. sep 2018, 11:41

Kunne være fedt hvis Walbum kunne arrangere en Soekris tour igen(helst med udstyr til menneske penge, skulle man få købelyst).

Udover det, så kunne et forslag være, hvis nogen tør, at sende noget af deres Kina grej på tour :-D
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Hjælp os med at få flere spændende produkter til touren.

Indlægaf Claus-DK » 30. sep 2018, 12:15

er det den her du gerne vil lytte til ?
http://www.soekris.dk/dac1321.html

hvad koster sådan et bæst mon ?

Jeg tror vi skal se på europa efter vores produkter, der sker en masse i de gamle østblok lande lige for tiden.
Jeg hĂĄber at gearvita fĂĄr succes og smider en masse kinagrej efter os.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hjælp os med at få flere spændende produkter til touren.

Indlægaf Mortenhoe » 30. sep 2018, 15:01

Ja, Soekris' R2R grej er uhyr spændende, og så er der dansk!

Men glæder mig til Verum. Flere hovedtelefoner på tour, som i gamle dage. Savner ham der smed Hifiman på tour. Det var gode tider.

Aune T1se burde ogsĂĄ komme pĂĄ tur :-D
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Hjælp os med at få flere spændende produkter til touren.

Indlægaf Claus-DK » 30. sep 2018, 15:35

Ingen gad T1 da den var ny og på tour, det tog 4 år at sælge 3..
Hvis noget fra Aune skal på tour må det være S6, S16 var lidt bedre at have på tour og de minder om hinanden..


Jeg vil dog lige holde igen med egne toure og have fokus på andre, det kan også være en vej til nye produkter i min egen butik thumbs
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hjælp os med at få flere spændende produkter til touren.

Indlægaf kvik » 30. sep 2018, 16:37

Nogle skud fra hoften..


Stoner Acoustics UDXA (dac/amp)
Metrum Acoustics Flint (r2r dac)
QLS QA361 (dap)
AKS Audio DAC1851HPA (nos dac/hpa) og/eller DAC1305P (port. usb dac/hpa)
LITE Audio DAC-72 (nos dac)
Sparkler Audio model S501 (hpa) og/eller S504 (nos dac)
Arkhipov's Laboratory (nos dac og/eller tube hpa)
Space-Tech Laboratory (tube hpa)
MarValve Audio Model One(tube hpa)
Electron Audio RED HEAD (tube hpa)
White Bird Amplification HPA Master Pro (tube hpa)
Feliks Audo Echo (tube hpa)
Solaja Audio Sedra One (tube hpa)
World Designs HD3S (tube hpa)
Phatlab Phantasy (port. tube hpa)
Elekit TU-HP03 (port. tube hpa)
Dared Mars (usb dac/hpa/bt)
Elemental Sherlock (tube hpa) evt som 2x mono-blokker
Röcklinger HPA1 (tupe hpa, urealistisk pga prisen, men måske trænger de lidt PR)
Hyland Headphones (diy hp)
VE ZEN/ZOE (earbuds)


Spørge f.eks. Penon Audio eller NiceHCK, om de har tour-ting. De har til tider egne ting, de måske gerne vil have promoveret.

Finde en måde at få 'eksotiske earbuds' på tour. Der findes efterhånden en del DIY-earbuds af høj lydkvalitet - Cypherus, Blox, Blur, mv


Edit: Har tilføjet links
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Hjælp os med at få flere spændende produkter til touren.

Indlægaf Henrik_sdk » 30. sep 2018, 20:10

Claus-DK skrev:er det den her du gerne vil lytte til ?
http://www.soekris.dk/dac1321.html

hvad koster sådan et bæst mon ?

Jeg tror vi skal se på europa efter vores produkter, der sker en masse i de gamle østblok lande lige for tiden.
Jeg hĂĄber at gearvita fĂĄr succes og smider en masse kinagrej efter os.


Er lun på at prøve 1541..
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2386
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: Hjælp os med at få flere spændende produkter til touren.

Indlægaf Mortenhoe » 30. sep 2018, 21:14

kvik skrev:Nogle skud fra hoften..


Hahahaha....

Men ja, +1 til Cypherus!!
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Hjælp os med at få flere spændende produkter til touren.

Indlægaf Claus-DK » 1. okt 2018, 14:34

Hvad med nogle realistiske forslag ??
Jeg ved godt at rørforstærker er noget så fantastiske, men det er alt for specielt et produkt til masserne.

Vi er nød til at tænke på at det skal friste ikke nørder..

ydermere kan jeg ikke forestille mig at der findes nogle rørforstærkere der kan overleve postens pakkekværn 10 gange..

Prislejet bør være mellem 500 og 2500, bliver tingene dyrere skal vi bare sende det retur og så er der ingen præmier..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hjælp os med at få flere spændende produkter til touren.

Indlægaf Claus-DK » 1. okt 2018, 14:41

Mortenhoe skrev:Ja, Soekris' R2R grej er uhyr spændende, og så er der dansk!

Men glæder mig til Verum. Flere hovedtelefoner på tour, som i gamle dage. Savner ham der smed Hifiman på tour. Det var gode tider.

Aune T1se burde ogsĂĄ komme pĂĄ tur :-D


Soekris havde ikke noget de ville forære os, men de har lånemodeller vi kan låne hvis der er en der har lyst til at arrangere en tour, de toure jeg står for koster produktet, det er en holdning der sikrer mig at jeg ikke lige pludselig står med en dum regning på et tabt produkt og så orker jeg ikke besværet med at sende det retur..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hjælp os med at få flere spændende produkter til touren.

Indlægaf kvik » 1. okt 2018, 18:11

Nu er det vel stort set bare nørder, der melder sig under fanerne her på siden, så appellen til masserne er nok minimal uanset. En succesfuld tour må være, når produktet er så interessant, at folk tilmelder sig, og skriver om sine oplevelse bagefter. Et eller andet sted tror jeg, at tiden er en anden i dag, hvad interessante produkter angår, folk falder ikke længere i svime over et par superlux hovedtelefoner. Der var nu et par stykker på min liste, der lå i det prisleje du lægger op til, alt det andet spændende kan du jo bare se bort fra :-)
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Hjælp os med at få flere spændende produkter til touren.

Indlægaf Claus-DK » 1. okt 2018, 19:20

Jeg ved af erfaring at DAC ture og forstærker ture på intet tidspunkt har været bare tæt på en succes.
DAC/Amp er noget der er interessant men når vi rammer klassen over 2500, har der ikke været deltagere til det heller.
Du har helt ret i at folk ikke gider prøve et sæt superlux, ting under 500 har ikke heller ikke været nogen succes på noget tidspunkt.

De bedste vi har haft, har været dac/amp (x1 X1s) og hifiman he400 hovedtelefoner, derfor de kriterier.

Hver eneste gang der har været prøvet noget andet har det været mindre godt.
Jeg vil gerne have dyre fine ting pĂĄ tour, men ser du pĂĄ toure med dyrere produkter, opdager du, at jeg ikke har nogle resultater ud af at sende de ting afsted og uden resultater i form af reviews og tour-trĂĄde, sĂĄ der stĂĄr jeg med enden bar.

De fleste der deltager i en tour, er folk der tænker på at købe et produkt af den type (og pris), eller ligefrem bare gerne vil teste godterne inden køb. Det er ikke nysgerrige nørder, var det det ville vi jo have lange køer til alle toure, enhver nørd ville vel skrive sig op til at høre en prototype på et helt nyt produkt som Verum 1 ?? ud fra det er vi 4-5 nørder.

Det med at produkterne skal være uden beregning er af hensyn til min nattesøvn, jeg ville gå rundt i konstant stress og få dårlige nerver.
Jeg kan ikke lĂĄne noget ud jeg selv har lĂĄnt. Jeg tror heller ikke pĂĄ at Walbum skal ud i det igen, Odderen var en grim lektie..

Hvis jeg skal gøre en masse benarbejde vil jeg have noget igen og jeg tror faktisk på at hvis jeg nasser mig til ting og udlover den som en præmie efter touren, at det vil være en god motivation til at skrive, hvis folk ikke skriver har jeg ingen som helst glæde ud af en tour, kun frustrationer..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hjælp os med at få flere spændende produkter til touren.

Indlægaf kvik » 2. okt 2018, 23:44

Udover Hyland er AKS DAC1305P også lidt interessant. Kompakt USB-DAC med kompetent forstærker. Har læst et par positive indtryk på HeadFi. Ikke kina-billig, men 1400 danske er ikke så værst.
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge


Tilbage til Afsluttede toure

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst