nc8000 skrev:En anden og markant forskel må være den rent fysiske konstruktion. Jeg har haft Etymotics iem'er konstant i over 10 år og i sammenligning med alt andet jeg har haft vinder de igen og igen på den slanke fysik med DYYYB placering i øret. Dette er til gengæld noget mange ikke bryder sig om. For mig virker det bare ikke "rigtigt" at de bare hænger ude yderst i kanalen
nc8000 skrev:En anden og markant forskel må være den rent fysiske konstruktion. Jeg har haft Etymotics iem'er konstant i over 10 år og i sammenligning med alt andet jeg har haft vinder de igen og igen på den slanke fysik med DYYYB placering i øret. Dette er til gengæld noget mange ikke bryder sig om. For mig virker det bare ikke "rigtigt" at de bare hænger ude yderst i kanalen
librarian skrev:@søren: kan han bygge den ind i en er4?
librarian skrev:Den gode lyd fortsætter gennem jazzbiblioteket. Jan Johansson lyder helt suverænt. Jeg er vild med dens måde at præsentere bas på. Minder mig om T1.
Sorensiim skrev:librarian skrev:@søren: kan han bygge den ind i en er4?
Burde teknisk set ikke være et problem. Manden har bygget en 20-driver CIEM som proof-of-concept, jeg tror han kunne bygge en subwoofer ind i et brillestel hvis man bad ham om det.
Edit: NEJ, MIKKEL! NEJ!
librarian skrev:Jeg glæder mig til flere får hørt den her, for jeg er absolut meget imponeret!
Sorensiim skrev:librarian skrev:Jeg glæder mig til flere får hørt den her, for jeg er absolut meget imponeret!
Jeg har det på præcis samme måde!
librarian skrev:Sorensiim skrev:librarian skrev:Jeg glæder mig til flere får hørt den her, for jeg er absolut meget imponeret!
Jeg har det på præcis samme måde!
hvad synes du egentlig om bassen i tzar350?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst