nc8000 skrev:Nej. Samme som Westone, UE, JH, Heirs andre og mange flere
OK. Det gør sikkert kun udvalget større.
nc8000 skrev:Nej. Samme som Westone, UE, JH, Heirs andre og mange flere
nc8000 skrev:rulle2
Måske bare med en længere hals så tippen kom længere ind
Burning777 skrev:Jeg kan også sagtens leve med dem sådan som de er - hvis det modsat viser sig at ventetiden er uoverskuelig. Jeg tror at med de rette tips vil problemet være løst for mit vedkommende.
Gid der var en lokal forhandler, der kunne tage kontakt til Heir for at få sat gang i sådan en forespørgsel?
Sorensiim skrev:Burning777 skrev:Jeg kan også sagtens leve med dem sådan som de er - hvis det modsat viser sig at ventetiden er uoverskuelig. Jeg tror at med de rette tips vil problemet være løst for mit vedkommende.
Gid der var en lokal forhandler, der kunne tage kontakt til Heir for at få sat gang i sådan en forespørgsel?
Heir har nogen rigtig fede produkter til anstændige priser. Jeg er sikker på der nok skal dukke en dansk forhandler op.
Indtil da vil jeg i ramme alvor opfordre Jer til at PM'e The Wizard (FullCircle på Head-Fi) og plage om deep-insertion eller custom udgaver af Tzar 350 så det ikke kun er mig der gør det hver dag.
nc8000 skrev:Magnus kablet går helt i bund men sidder forholdsvi løst så det ret let falder ud. Stock kablet sidder pænt fast
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst