af Mortenhoe » 17. apr 2017, 00:17
De han stik du har fundet der, ser umiddelbart mere rare ud at lodde, end dem jeg fik fat i. De stik jeg havde var crimp udgaven. Disse kan dog ogsĂĄ loddes, men det midterste ben kan, hvis ikke kablet er crimpet, trykkes ind.
Ifht. til at handle på ali, kan du være roligt. Det er størrer end ebay, og de står ved deres money back garantier. Jeg har efterhånden handlet der 100 gange. Mit visa kort ligger endda som husket på min bruger derinde.
Ifht. til lodning, så loddede jeg ikke i driveren. Dette havde sikkert været simpelt nok, men jeg fandt det unødvendigt. Jeg kortede bare det originale ledning tilstrækkeligt ned og loddede det direkte på SMC stikket. Pladsen tillader en lille buffer på en cm eller to, så man har lidt at lave om af eller hvad man nu kan komme ud for.
Kablerne havde jeg i forvejen. Havde ogsĂĄ fĂĄet et af Henrik_sdk til meet.
Men mit yndlingskabel til mine HE-400 har jeg selv lavet af et billigt flettet og teflon belagt kobber kabel. (OgsĂĄ fra Ali) SĂĄ satte jeg jo bare 2 hun smc stik pĂĄ....
Senest rettet af
Mortenhoe 17. apr 2017, 00:24, rettet i alt 1 gang.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.