Hoved-fi Hoved-grej, hvordan hænger det sammen ?



Hoved-fi Hoved-grej, hvordan hænger det sammen ?

Indlægaf Claus-DK » 28. jan 2018, 16:11

Som det første og vigtigste Hoved-grej er til for Hoved-fi, drivkraften i min butik er og har hele tiden været at gøre hoved-fi bedre, uafhængigt og frit for forstyrrende reklamer.

Nu skriver du uafhængig og har en butik, der betaler festen hvordan kan det lige hænge sammen ??

Det er heller ikke let, men der ingen former for censur her på siden, de få indlæg der er blevet slettet, har været af så grov karakter (og udenfor emnet), at jeg ikke kunne have det stående, 3-5 gange tror jeg det er sket på 7 år..

Det der er vigtigt er at alle har plads på hoved-fi, der står ikke nogle og holder øje med hvad i skriver om deres produkter OG samtidigt har indflydelse på om det bliver censureret efterfølgende, det sker mange steder, når der er penge i klemme, det sker ikke her..
Hvis folk skriver noget vrøvl om mine fantastiske og ellers fejlfri og helt igennem utrolige varer, så får det da lov til at blive, der er jo landsbytosser alle vegne ruller1

Nej det er mere, at jeg som butiksejer ikke rigtigt kan bruge rygklappere til ret meget, hvis der ikke kommer kritik, kan jeg jo ikke finde bedre varer næste gang, så alt andet lige vil jeg som sælger foretrække en ikke vildt positiv kritik, fremfor at stå og sælge noget der enten ikke er godt nok eller ikke kan leve op til hvad min kunde forventer..

Jeg kunne skrive op og ned af vægge om mine ting, komme med input i alle tråde der omhandlede de varegrupper jeg sælger, i det hele taget være rigtig irriterende og pågående, i et raid for at få mere i kassen, samtidigt har jeg muligheden for at redigere alt der bliver skrevet, også om mine kollegaers ting, i det hele taget har jeg en position og mulighed for at være en regulær pest for vores hobby.
Det vil jeg jo ikke være, jeg elsker hovedtelefoner, næsten lige så højt som jeg elsker jer og hele fundamentet på hoved-fi er netop, at der ikke er nogle "der blander sig" og at vi selv bestemmer, hvad vi skriver og om hvad.

Første punkt da vi satte hoved-fi i vandet, var at vi IKKE skulle ligge under for hvad en tilfældig butik mente og kunne blive enig med en forumejer om, for eksempel at få ting redigeret og indført sanktioner mod medlemmer der har de forkerte holdninger, man kan som oftest se sådan noget i forumets forslagskasser, ris og ros delen, er der mange tråde der er lukkede, med indlæg redigeret, man kan se de medlemmer der har skrevet er blevet smidt ud, sidste ord fra admin efterfulgt af !!
Der er mange tegn på sådan nogle ting, at forhindrer andre i at ytre ønsker og idéer er jo nærmest det samme som at gennemtrumfe sin egen, under dække af at være fri og venlig, for det er jo for forumet´s bedste, at der handles som der gør, vi vil ikke have uro, det skader stemningen.

Det er noget vås, jeg elsker jer der brokker jer, det er jer der udfordrer mig, det er jer der gør mig bedre, det er jer der giver mig nye idéer og tanker, det er jer der lærer mig at se ting fra andre vinkler, det er jer der er drivkraften i verden, naturligvis kan jeg synes en eller anden er en idiot, men efter min puls kommer ned under 260 og mit ansigt skifter fra mørkerød til grisefarvet, kan jeg jo godt se "idioten" har ret..
Kunsten her er så at "skifte side" og følge idioten, nogle gange sige pænt undskyld og bøje sig i støvet, i fuld figur til offentlig spot og spe og så på et skide forum, jeg selv ejer, det er altså en stor led, overvægtig og yderst behåret kamel at sluge, men jeg har fundet ud af at hvis man får dem vendt rigtigt og drikker lidt fløde først, glider kameler såmænd også ned..Nogle af dem ender med at give en god mavefornemmelse bagefter..

Hvad jeg prøver at forklarer er at, min kærlighed og loyalitet ligger hos hoved-fi, hoved-grej var noget der mere eller mindre dukkede op en dag jeg var ved at gøre rent, der lå det bare lige pludselig og sagde, prøv mig, det gjorde jeg og det gav mig en masse muligheder for at gøre forumet bedre, så formålet med hoved-grej er:

At gøre hoved-fi bedre og betale udgifterne til driften af hoved-fi.dk
At gøre verden til et bedre sted.
At give mine kunder oplevelser og knowhow, man ikke kan fĂĄ andre steder.
At have de mest tilfredse kunder i verden.

Lige gyldigt hvor god jeg er til at forhandle og finde ting, har jeg ikke en snebolds chance for at kunne hamle op med dollaren´s rå magt og gik jeg den vej ville jeg have kurs samme sted som Fona, Merlin, Expert og alle de radiohandlere der er døde de sidste mange år, de dør alle som en fordi de forsøgte at klare sig på noget de bare ikke var lige så gode til som de store kæder, senere de store varehuse, senere de store koncernejede butikker såsom Merlin, alle har det til fælles at de forsøgte at kæmpe imod den rå kapitalmagt, som de ikke kan stille noget op imod, de låner og låner for at kunne få deres ting billigere og når bunden så går ud af vores økonomi, som er indbygget i vores økonomi, dør de, for der er ikke noget på kistebunden til dårlige tider.. 2musik

Jeg klager ikke, jeg har en lille sund butik og hygger mig med den, men rig det bliver jeg ikke af det, langt fra, men jeg kan få hovedtelefoner til indkøbspris og det er også et gode der er godt for mig, når jeg nu har den hobby jeg har 5musik 5musik

Oven i det sĂĄ kan jeg noget ingen af de andre kan, jeg kan vise mine kunder dette vidunderlige forum.
Dem der så bliver hængende, ender med at få venskaber og gode oplevelser ud af at være her og det er så absolut det fedeste ved at drive et sted som hoved-fi og fører os behændigt tilbage til det der, med at kunne tilbyde noget ingen andre butikker kan, tilfredse kunder, gøre verden bedre, hele pakken.

Så skal vi have en bedre verden, bør i handle helt vildt meget hos mig, så løser vi det hele og går en fremtid med fred, fordragelighed og vellyd i møde ruller1 ruller1
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Tilbage til Hoved-grej

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

cron