Jeg har besluttet at forumet i fremtiden vil dække portoen på vores tour.
Reglerne er enkle overhold reglerne, der gælder for vores tour.
Har man lavet sin review/sine indtryk og er klar til at sende inden 14 DAGE, sender man lige en PB til mig, sĂĄ sender jeg en pakkelabel.
Jeg skal bruge en mailadresse sĂĄ jeg kan sende den.
Samt næste deltagers navn, adresse og telefonnummer.
Eksempel:
Hej Claus
her er et link til mine indtryk
min mail er [email protected]
Næste deltagers navn er
Clark Kent
Park street 12
65463 Metropolis
tlf :450022365487855446525478
MVH
XXXXXXXX
Er man forsinket eller ikke har postet sine indtryk inden de 14 dage, står man selv for portoen, ligesom i gamle dage, man er stadig med i spillet om genstanden, så længe man skriver et review.
Reviews med måneders forsinkelse, ugen før vi trækker lod, vil ikke tælle.
Det vil også være således at der altid er 10 lod i posen, mangler der reviews vil de overskydende gå til hoved-fi og hvis forumet vinder vil genstanden blive solgt i køb og salg til at betale fremtidige udgifter.
For mig er det vigtigt vi får skrevet, men i særdeleshed også håbet om et jævnt flow a reviews om produkterne på tour, hvis det kan komme til at køre godt, er det kun fantasien der sætter grænser for hvad vi kan få fingrene i til vores fremtidige ture.
Husk at skrive i tourtrĂĄden nĂĄr i fĂĄr enheden, ogsĂĄ gerne nĂĄr i sender. SĂĄ her vi lidt dokumentation for hvornĂĄr tingene modtages og taxameteret starter.