Lige en trĂĄd til opdateringer og nyheder om touren, den i forslag virker forkert placeret..
Tourlisterne er ajourført, dem med grøn har skrevet, det er ikke hvor tingene er henne.
Vi har plads til flere pĂĄ KZ ba10 listen.
Eufonika har ogsĂĄ ledige pladser.
Jeg er stoppet med at lede efter ting og vil holde fokus på de bestående toure, vi har rigeligt med ting til de næste 4-5 måneder..
Ser i noget der bare skal på tour, så giv mig et tip her i tråden, så kravler jeg ud af mit hi og smider snøren i vandet..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sidder man og skal skrive om en ting og synes at den nuværende tråd er for stor og omfattende, så start en ny om tingen.
Så sidder læseren ikke og har gnavet sig igennem 5 andre reviews med kommentarer inden jeres guldkorn kommer, det er også sjovere at have sin egen tråd..
Jeg sætter pris på flere tråde om de forskellige ting fordi, det letter arbejdet senere hen når det skal renses og flyttes over i "anmeldelser" og gør også at jeg kan gøre tingene løbende.
Det er anderledes end vi har gjort tidligere, men jeg tror det vil være bedre og give bedre diskussioner i trådene, da det jo starter med en frisk og anden indgangsvinkel end sidste tråd.
Det er også mit håb at, vores reviews vil blive mere uafhængige, hvis man synes noget andet end de 4 andre i tråden, er man måske lidt tilbageholdende.
I en ny tråd, er der ikke en konsensus man skal indordne sig under, så det har også lidt med ærlighed og troværdighed at gøre.
De er bare tanker fra min side, det er ikke regler, gør ting som i finder bedst, det giver det bedste resultat.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det der tæller mest, at vi er ærlige og skriver hvad vi synes, det er så vigtigt, man skal ikke sidde og rose noget man egentligt ikke synes er smart eller godt.
Man står ikke bedre hos mig fordi man knusælsker alle tourting, det giver heller ikke større chance for at rende med tingen i sidste ende, det gør vi på en måde så alle der deltager har lige muligheder for at vinde, det er IKKE en konkurrence om at skrive de bedste reviews.
Det er en præmie jeg ville ønske jeg kunne give alle der skriver, men jeg har kun en, så derfor kalder jeg det en "konkurrence". Jeg ved ikke lige hvad man ellers skal kalde det ??
Det er noget af det jeg glæder mig mest til, at dele præmier ud, det bliver så fedt og jeg håber inderligt at der bliver skrevet så meget at jeg ingen extra lod får, for det vil være så nitten, bare at skulle beholde tingene.