reglerne for tour de hoved-fi



reglerne for tour de hoved-fi

Indlægaf Claus-DK » 27. sep 2018, 23:48

Jeg vil holde det enkelt.

1 Man skriver sig op til at komme pĂĄ listen.
2 Man kommer pĂĄ listen.
3 Man modtager produktet.
4 Nu har man 2 uger altsĂĄ 14 dage til at lytte OG SKRIVE om produktet.
5 man sender videre til næste mand på listen.

2b Den der arrangere touren bestemmer hvem der kommer på listen og rækkefølgen på de 3 første.

4b Man SKAL skrive om det der lånes. Afvigelser fra denne regel vil blackliste medlemmet for alle toure i al fremtid, der vil ikke være nogen diskussion eller nåde. Hvad man skriver er op til en selv, men noget skal man skrive om produktet.

4c Overskridelse af lånetid skal vi også undgå, der vil være noget mere elastik, fragt tager tid og der kan ske mange ting.

4d Der vil være fri fragt, man vil få portoen refunderet efter man har skrevet. Nogen gange vil det være mig der betaler for det. Er det en anden dansk butik, står den selv for portoen.

Jeg ved godt det er lidt andre toner end før, det er valgt for at gøre tingene lettere for alle og undgå alt for mange frustrationer hos vores udlånere, som håber på mange indlæg for deres vare.

Sidst men ikke mindst vil der være 10 deltagere på hver tour og efter touren vil genstanden blive udlovet til en der har deltaget og overholdt reglerne.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: reglerne for tour de hoved-fi

Indlægaf Claus-DK » 7. okt 2018, 16:45

Jeg har redigeret lidt i vores nye regler.

Jeg vil meget gerne have input fra jer og gerne her https://hoved-fi.dk/viewtopic.php?f=20&t=6949
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: reglerne for tour de hoved-fi

Indlægaf Claus-DK » 6. nov 2018, 14:08

Vi kan hurtigt løbe ind i at en eller anden stakkel får 4 ting ind ad døren den samme uge.
Vi har mange ting pĂĄ vejen og flere kommer til.
Så det bliver lidt af et puslespil at holde snor i det hele..Nogle vil bruge 5 dage andre 14 og en måske 10, det er umuligt at lave lister der kan tage højde for de ting. Der er PT 6 toure og 60 deltagere, det er så mange ubekendte at et overblik er umuligt

Så istedet for at løbe fra Herodes til Pilatus og falde om af kvababbelse, vil jeg holde listerne lidt flydende og når jeg kan se det bliver et problem vil jeg diktatorisk rykke en person et hak ned på den aktuelle liste.

Jeg har selv lavet 3 skriverier på en god uge og man bliver lidt brændt af i roen af det, det giver mindre nydelse og mere stress det gider vi ikke, vi skal nyde musikken og tilværelsen.

Jeg ved ikke om det bliver nødvendigt overhovedet, men sådan vil jeg tackle det problem, hvis det opstår..

Jeg har valgt ikke at tage medlemmet med på råd, fordi jeg ikke vil få tid til det. og det vil blive samme resultat vi ville komme frem til i de fleste tilfælde..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Den nye og bedre tour de hoved-fi

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster

cron