Betalt fragt pĂĄ touren, betingelser og regler.



Betalt fragt pĂĄ touren, betingelser og regler.

Indlægaf Claus-DK » 20. okt 2018, 11:39

Jeg har besluttet at forumet i fremtiden vil dække portoen på vores tour.

Reglerne er enkle overhold reglerne, der gælder for vores tour.

Har man lavet sin review/sine indtryk og er klar til at sende inden 14 DAGE, sender man lige en PB til mig, sĂĄ sender jeg en pakkelabel.

Jeg skal bruge en mailadresse sĂĄ jeg kan sende den.
Samt næste deltagers navn, adresse og telefonnummer.

Eksempel:
Hej Claus
her er et link til mine indtryk
min mail er [email protected]

Næste deltagers navn er

Clark Kent
Park street 12
65463 Metropolis
tlf :450022365487855446525478

MVH
XXXXXXXX


Er man forsinket eller ikke har postet sine indtryk inden de 14 dage, står man selv for portoen, ligesom i gamle dage, man er stadig med i spillet om genstanden, så længe man skriver et review.
Reviews med måneders forsinkelse, ugen før vi trækker lod, vil ikke tælle.

Det vil også være således at der altid er 10 lod i posen, mangler der reviews vil de overskydende gå til hoved-fi og hvis forumet vinder vil genstanden blive solgt i køb og salg til at betale fremtidige udgifter.

For mig er det vigtigt vi får skrevet, men i særdeleshed også håbet om et jævnt flow a reviews om produkterne på tour, hvis det kan komme til at køre godt, er det kun fantasien der sætter grænser for hvad vi kan få fingrene i til vores fremtidige ture.

Husk at skrive i tourtrĂĄden nĂĄr i fĂĄr enheden, ogsĂĄ gerne nĂĄr i sender. SĂĄ her vi lidt dokumentation for hvornĂĄr tingene modtages og taxameteret starter.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Betalt fragt pĂĄ touren, betingelser og regler.

Indlægaf telum » 22. okt 2018, 13:55

theking musik17 rullw3
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: Betalt fragt pĂĄ touren, betingelser og regler.

Indlægaf Claus-DK » 28. okt 2018, 10:54

Vigtigst af alt, det vil være en lodtrækning der afgør hvem der beholder tourtingen.

Det er sådan fordi vi skal være ærlige, vi skal skrive hvad vi synes om tingene ikke hvad vi tror producenterne eller ham der claus-dk gerne vil læse, den sti er en blindgyde. For hverken Ollo eller den lokale diktator har nogen som helst indflydelse på hvem der vinder.

Jeg vil dog sætte pris på, at hvis man virkelig hader tingen at man så ikke bruger fire sider på at slagte løs, det er ikke særligt spændende læsestof og giver sådan en ubehagelig tone i resten af tråden.

Vi har Verum 1 på vej, den er en hurtig håndlavet udgave af den færdige model, en prototype og at begynde at høvle dem ned for deres finish ville være unfair, for de ser ud som de gør fordi han har lavet dem hurtigt og til os, det skal den kære mand da ikke have tæsk for.

Det samme gør sig gældende for den vi får fra Hyland, den er måske kommet lidt hurtigere gennem systemet end normalt og der er måske lavet lidt sjov med dem, så de er lidt anderledes og specielle, det vil de være fordi jeg har bedt om det, ikke om dårlig finish, men de må gerne være "one of a kind"

Jeg er utrolig glad for den måde i har taget imod mit nye tourprojekt, for mig er det blevet rigtigt sjovt at være på igen, jeg har lidt travlt med at skrive med mange af mine gamle forbindelser, se hvad de har af nye spændende input.

Det eneste problem jeg vil rende ind i er for mange ting der skal på tour, der er PT 4 og jeg synes ikke der bør være flere, det vil sænke interesse for de andre og vil gøre logistikken mere bøvlet.
Der er bare så mange ting derude som jeg gerne vil have som præmier til verdens bedste medlemmer..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Den nye og bedre tour de hoved-fi

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster

cron