Vil du gerne have, at jeg ogsĂĄ skriver pĂĄ head-fi.org ??
Er jeg blevet spurgt om mange gange de ĂĄr touren har stĂĄet pĂĄ og det er pĂĄ tide med en officiel holdning fra min side.
I bund og grund betyder det ikke sĂĄ meget for mig, sĂĄdan personligt, men jeg er naturligvis meget bevidst om at det er en yderst vigtig side for dem der laver de produkter jeg sender pĂĄ tour.
Så vores donorer er meget glade for at der bliver skrevet på head-fi, så det vil jo være meget positivt for dem, at der lige falder en extra guldklump ned i skødet på dem, en der ikke var forventet eller lovet.
I de år vi har kørt har der været en del ting på head-fi, fra vores toure, så jeg ved at det drypper igennem, det har jeg det af indlysende årsager, det absolut fremragende med, for det gør at jeg næsten kan være sikker på at vi som forum leverer en større og bedre "vare" eller betaling for præmier, hvad man nu vælger at kalde det.
Det er altid godt at leverer en bedre varer end kunden forventer, altid en god mĂĄde at starte med ting pĂĄ, bĂĄde for giver og modtager.
Det er som en "vare" jeg sælger touren, det er ligesom måden man kan få fat i ting på og vores reklame er jeres indtryk her.
De fleste spørger til head-fi og mit svar er at jeg ikke kan/vil love noget, men at der af og til dukker lidt op på head-fi fra vores toure.
Uanset hvordan man vender og drejer det, er head-fi med i skyggerne.
Head-fi betyder mere for touren end før, tidligere var det min måde at reklamer på og tæt knyttet til min butik og mig (og min pengepung), det er det ikke mere og dem der sender ting på tour er ikke danske.
Så for at gøre en kort historie lang.
Jeg forventer på ingen måde at i skriver begge steder, jeg er bare glad for at nogle gør det og ser det som en extra bonus.
Hvis i skriver på head-fi, gør i dem der giver tingene ekstra glade, så synes man det er fedt de vil være med til det her, er det en super måde at sige tak på.
Det ikke nemt at have en skarp holdning i det her miskmask af grĂĄtoner