Head-fi.org



Head-fi.org

Indlægaf Claus-DK » 31. okt 2018, 12:54

Vil du gerne have, at jeg ogsĂĄ skriver pĂĄ head-fi.org ??

Er jeg blevet spurgt om mange gange de ĂĄr touren har stĂĄet pĂĄ og det er pĂĄ tide med en officiel holdning fra min side.

I bund og grund betyder det ikke sĂĄ meget for mig, sĂĄdan personligt, men jeg er naturligvis meget bevidst om at det er en yderst vigtig side for dem der laver de produkter jeg sender pĂĄ tour.
Så vores donorer er meget glade for at der bliver skrevet på head-fi, så det vil jo være meget positivt for dem, at der lige falder en extra guldklump ned i skødet på dem, en der ikke var forventet eller lovet.

I de år vi har kørt har der været en del ting på head-fi, fra vores toure, så jeg ved at det drypper igennem, det har jeg det af indlysende årsager, det absolut fremragende med, for det gør at jeg næsten kan være sikker på at vi som forum leverer en større og bedre "vare" eller betaling for præmier, hvad man nu vælger at kalde det.
Det er altid godt at leverer en bedre varer end kunden forventer, altid en god mĂĄde at starte med ting pĂĄ, bĂĄde for giver og modtager.

Det er som en "vare" jeg sælger touren, det er ligesom måden man kan få fat i ting på og vores reklame er jeres indtryk her.
De fleste spørger til head-fi og mit svar er at jeg ikke kan/vil love noget, men at der af og til dukker lidt op på head-fi fra vores toure.

Uanset hvordan man vender og drejer det, er head-fi med i skyggerne.
Head-fi betyder mere for touren end før, tidligere var det min måde at reklamer på og tæt knyttet til min butik og mig (og min pengepung), det er det ikke mere og dem der sender ting på tour er ikke danske.

Så for at gøre en kort historie lang.
Jeg forventer på ingen måde at i skriver begge steder, jeg er bare glad for at nogle gør det og ser det som en extra bonus.
Hvis i skriver på head-fi, gør i dem der giver tingene ekstra glade, så synes man det er fedt de vil være med til det her, er det en super måde at sige tak på.

Det ikke nemt at have en skarp holdning i det her miskmask af grĂĄtoner 7musik 7musik
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Head-fi.org

Indlægaf Peter Jensen » 31. okt 2018, 13:10

Må jeg følge op med et relevant spørgsmål: Hvordan har du/vi det med hvis der skrives på engelsk her på hoved-fi og at det er en kopi der kommer over på head-fi?

Personligt vil jeg helst have at man skriver på Dansk her på forummet, primært fordi at vi så er sikre på at alle er med, og at det typisk giver nogle flottere og mere detaljerede/malende beskrivelser. Det er også en kontinuitets ting.
Om man så oversætter den relativt direkte og poster på head-fi ville jeg ikke se som et problem.
Peter Jensen

 
Indlæg: 894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 12:31
Geografisk sted: København

Re: Head-fi.org

Indlægaf Claus-DK » 31. okt 2018, 13:16

Når man tænker mere over det kommer der mere op..

Så jeg tænker at hvis man hellere, vil skrive på engelsk, så er det ok med mig hvis man gør det..
Jeg er mere end tilfreds med 5 review pĂĄ et enkelt produkt, det er ogsĂĄ det jeg lover vi kan levere, mellem 5 og 8.

Så lad os sige at når vi har 3 danske indtryk, er det fint med mig hvis det dukker op på engelsk her på siden, synes en copy/paste vil være bedre end, at smide et link til en tråd på head-fi.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Head-fi.org

Indlægaf Claus-DK » 31. okt 2018, 13:18

Jeg kom da vist til at tænke på det samme som dig Peter.
Måske vi skulle prøve at lade være med at blande sprog i trådene ?
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Head-fi.org

Indlægaf Sweppesfetterlein » 31. okt 2018, 14:30

Som jeg også skrev til dig Claus, så er det egentlig lige meget hvad sprog der skal skrives på, da jeg også har haft Engelsk i skolen...men når det er sagt, så synes jeg da klart vi skal prøve at holde det dänisches herinde og gemme de gode engelske gloser til Judes baggård.
Hellere et lille opsving pĂĄ hoved-fi end et par drĂĄber i head-fi oceanet.
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Head-fi.org

Indlægaf Claus-DK » 31. okt 2018, 16:15

Jeg foretrækker også klart at det er dansk her,.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Head-fi.org

Indlægaf kvik » 31. okt 2018, 16:39

Det store udland har jo også adgang til online-oversættere, så de danske anmeldelser skal nok blive læst også, hvis folk er interesseret nok.

Når jeg i min rør-tråd kan læse og få mening ud af mangt et sprog (kinesisk, taiwanesisk, koreansk, japansk, russisk, ukrainsk, serbisk, slovensk, kroatisk, bulgarsk, rumænsk, polsk, lettisk, græsk, italiensk, tysk, hollandsk, fransk, thailandsk), kan andre sikkert også få mening ud af dansk :grin:
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Head-fi.org

Indlægaf Mortenhoe » 31. okt 2018, 23:16

Jeg ved at Kvik er meget aktiv læser på russiske fora. Haha.

Jeg er jo både på head-fi, DIYaudio, Earbuds Anonymous og mange mange flere andre engelsk sprogede forum, hvad enten det er stereo hifi, forstærker byg, hovedtelefoner, 3D print, motorcykler og meget mere. Så at jeg kunne lige så let skrive mine reviews på engelsk. - MEN foretrækker nu at, forummet er som navnet. Dansk. Vil jeg skrive på engelsk, bliver det ikke her.

Bare mine 5 cent.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Head-fi.org

Indlægaf zenny » 6. nov 2018, 20:09

Synes også at det vil være helt ok at vi holder det til dansk her og har muligheden for at smide noget over dammen på engelsk når vi lyster.
zenny

 
Indlæg: 275
Tilmeldt: 11. maj 2011, 21:52


Tilbage til Den nye og bedre tour de hoved-fi

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 7 gæster