Læs lige reglerne for fri fragt



Læs lige reglerne for fri fragt

Indlægaf Claus-DK » 26. dec 2021, 13:42

Som overskriften siger, vær sød lige at læse reglerne for fri fragt,
Jeg betaler gerne, men det kræver altså at tingene er klar til at blive sendt videre OG at der er en anmeldelse lagt op inden 14 dage fra modtagelsen.

Har man ikke meldt ind i tourtråden ved modtagelsen, vil den dato tingen sendes fra sidste mand gælde og så taber man altså lige 2-4 dage der.. DET ER DATOEN PÅ OPSLAGET ikke at man melder ind 4 dage senere at jeg modtag den i Tirsdags om Fredagen.

Jeg kunne jo naturligvis selv følge med i mine forsendelser, men flere vælger selv at betale fragten og så har jeg ikke altid den mulighed og for at gøre tingene ens for alle, er det sidste melding i tourtråden der gælder..
Skriv nĂĄr i modtager..
Skriv nĂĄr i sender..
Kontakt mig nĂĄr og hvis i opfylder betingelserne..
Dette er også en forumting og jeg synes ikke det er min opgave at være barnepige, det er ikke nogen stor opgave, lige at skrive:
"dimsen er modtaget"
Det tog mig kun 2½ sekund at skrive det og omregnet er det altså en fed timeløn..

Jeg betaler fragten for at fĂĄ anmeldelser op her pĂĄ siden, det er min eneste motivation for dette tiltag..

Jeg har set gennem fingrene med dette mange gange efterhånden, men det er lidt unfair, at lade mig betale og være ligeglad med at opfylde sin egen del af aftalen..

Dette er ikke et angreb på nogle, men jeg har de sidste 10 år lært at hvis man ikke gør noget kommer ting bare til at sejle mere og mere..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Tilbage til Den nye og bedre tour de hoved-fi

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster

cron