McM_dk´s Ollo S4R



McM_dk´s Ollo S4R

Indlægaf Claus-DK » 5. jan 2019, 09:57

En lidt mere enkel opgave, som ikke gav mig de store problemer, jeg er ved at have styr på at male tingene thumbs

Processen er nogenlunde, slibe, male, vandslibe male, vandslibe male male male og så et lag mere.
At male en plan flade med en helblank er meget sværere end med en matsort,en matsort er god til at skjule småfejl, i samme øjeblik man skifter til noget med glans, bliver ALT udstillet.

Selv når man tager en helt ny og tilsyneladende fejlfri sort plade, når den får glans ligner det noget der er løgn, det ses ikke når man ser lige på dem, men så snart man vipper den lidt og får lyset ind fra en vinkel.. musik10 musik10 musik10

Derfor vandsliber man mellem de første to tre lag, det er ikke nogen kæmpe opgave, bare et stykke slibepapir i korn 1200 og 5-10 minutter, men det er noget man ikke kan sjuske med eller springe over, eller det kan man jo godt, men så er man ikke mig.
Jeg er nød til at agere en hysterisk anal kunde, for man kan risikerer at man sælger til en der er sådan og han skal også være glad og tilfreds..

De småbitte skønhedsfejl der kan være, er nogle der forsvinder når man polerer dem med lidt autovoks, det er autolak jeg bruger, så de kan tåle det og vil komme til at blive flottere af det, jeg gør det dog ikke selv, da jeg ikke ønsker at dække over fejl, de skal se værst muligt ud når de forlader mig..
Vedhæftede filer
MCMS4R.jpg
MCMS4R.jpg (161.09 KiB) Vist 1649 gange
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: McM_dk´s Ollo S4R

Indlægaf McM_dk » 5. jan 2019, 12:16

Det ser pisse godt ud!!. Glæder mig til at se resultatet i virkeligheden. Syntes de er blevet sååååå meget federe end den blanke udgave
* Zigis RnG * HAD Maestral II * Eufonika H3 * Eufonika H14PE *
* Varna II * Henry MK1 * Aune X8 * *EWCG Discrete R2R HAT PI *
* Beyer DT990 * Beyer Amiron * Ollo S4R * Ollo S4 |
McM_dk

Brugeravatar
 
Indlæg: 428
Tilmeldt: 26. mar 2014, 19:42
Geografisk sted: 6600 Vejen

Re: McM_dk´s Ollo S4R

Indlægaf Claus-DK » 5. jan 2019, 13:45

lige et foto mere.
Vedhæftede filer
MCMpå stander.jpg
MCMpå stander.jpg (72.14 KiB) Vist 1616 gange
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Custom produkter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

cron