Mifo 05 sport standard



Mifo 05 sport standard

Indlægaf Claus-DK » 17. nov 2019, 19:24

Nui jeg kan se på skærmen at mine øjenæbler vibrerer rulle2 rulle2 rulle2
Ellers noget jeg kun har oplevet med SE Ref5.

Billede

De er udvendigt totalt identiske med Pro versionen også samme betjening, lidt for små knapper, men man lærer hurtigt at finde rundt i dem..
De er så ens at jeg har tegnet med en sprittush på den ene så jeg kan se forskel, det er lidt forkert at man er nød til at gøre sådan, men det er nok heller ikke helt normalt at man køber begge modeller.

Komforten er ogsĂĄ ligedan, supergod

Må lige væk fra MC Hammer så jeg bedre kan se ruller1

I forhold til Pro versionen er de lidt langsomme, jeg savner det liv der er i de andre. Der er så andre styrker, er man et bashoved er det dem her der vil gøre en glad, det er virkelig en fuldfed bas de her kan pumpe ud, desværre bløder den en smule i bassen og gør mellemtonen lidt fnidret. Det er lidt synd synes jeg, er man til pumpebas og musik med den slags er man nok ligeglad med sådan noget.

Mellemtonen lider lidt under den voldsomme bas, men fremstĂĄr OK, bare ikke nĂĄr musikken er med meget og dyb bas, sĂĄ gĂĄr der lidt ged i det.
Det er lidt de samme symptomer som TFZ led af, nĂĄr der er mange ting i musikken bliver det lidt for rodet.

Diskanten er rullet lige tidligt nok af og er en smule for kedelig til mig.

Bassen er det man skal købe dem for, er man til bas vil man knuselske de her.

Jeg var ret vild med pro udgaven og ville lidt ønske at jeg også var tosset med de her, det er jeg bare ikke, de mangler noget liv og glæde og passer dårligt til det meste af det musik jeg holder af, sidder og skipper løs for at finde noget hvor jeg bliver glad i låget og det er lidt svært at finde noget i min playliste..

Det er ikke sådan at de spiller dårligt, jeg har lyttet til meget der var langt dårligere, de er bare slet ikke tunet på en måde der falder i min smag, lidt for mørke og for meget bas.

Jeg kommer til at lyde som en gnaven gammel mand, når tingene ikke rigtigt spiller for mig og det er lidt unfair på en eller anden måde, for der skal jo være noget til alle..

Def Leppard lyder vildt godt i dem, den der enarmede trommeslager med ekstra fokus på at trampe på stortromme og banke den ind i roen er virkeligt sjovt og underholdende at lytte til, men jeg mangler stadig lidt liv i det høje register for at det skal være rigtigt godt..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Tilbage til Uden kabler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster