Havde de dog bare landet for 10 ĂĄr siden....
Jeg bestlite nogle nye soundpeats Space Pro, den normale space, var lidt flad, men den nye lovede godt LDAC, Dobbelt driver, 150 timers batteritid !! Det kunne næsten ikke gå galt....
Så spurgte den søde Rachel om jeg ikke lige skulle prøve en anden ny model "Pearl Clip pro" jo lad os få 5 af dem og så gofree 2 + ja ja og ja ja, før jeg vidste af det var kurven næsten fuld
Det første jeg gjorde var Space pro, dem havde jeg ventet på og de er fine fine, sådan lige med et indledende lyt i det mindste for mere blev det ikke til, jeg skulle prøve de der mutant rum star trek nogle, af og til ønsker man næsten et produkt skal fejle, man køber det i trods.. Og de her var i den kasse, sådan lidt.. Vi gamle er jo ikke så vilde med alt det nye og det er så rart at sige, "pft det har vi altid kunne med den her"
Nå parring Katie Melua, det lyder da godt nok lidt tyndt det her, jeg prøver at flytte dem lidt BAM !! HOLD NU KÆFT !! det her kan ikke være rigtigt...
Jeg ved ikke hvor mange der læser med her der kan huske YUIN PK2 og PK1 ?? det var sådan en "high end" earbud for 14-16 år siden, sådan en hvor man lige pludselig stod med en lyd fra en ked konstruktion, man ikke troede mulig, fra så ydmyg og nolig..
Det her er lige sådan, man sidder bare der og tænker det kan altså ikke passe det her..
De sidder utroligt komfortabelt, man mærker dem simpelthen ikke, de falder ikke af selv ved leget kraftig hovedrysten og så spiller de bare knaldgodt..
Skulle man nævne en svaghed er det det helt hårde baspunch, det kan den type konstruktion bare ikke, i lighed med earbuds, har de nogle begrænsninger og det er en af dem, men alt andet gør de til UG med kryds og slange..
Havde det bare været 10 15 år siden, havde jeg gået i en hypemode der ville være helt vild, for de her er en af de største overraskelser for mig i mange år..