KZ Bluetooth cable Aptx Plus



KZ Bluetooth cable Aptx Plus

Indlægaf Claus-DK » 28. okt 2019, 20:50

Der kom to kabler i dag og dette er det billige af dem og der er forskel.
Som udgangspunkt lyder det sĂĄdan set OK, det lyder ganske godt, men der mangler noget liv i diskanten, det er der hvor der er mest information sĂĄ det giver god mening, det er samme inears som ved det andet kabel samme afspiller samme musik.

Der er også forskel på udførelsen af kabler, dette er sort mens storebror er grå, dette er mere stift i memory funktionen, hvilket er noget rigtigt møg da stikket let falder ud når IKKOen drejes ind i øret, øv.
Det er heller ikke sĂĄ behageligt at bruge.
Det stive kabel gør også at inearen vrider sig og sidder underligt hvis man ikke er opmærksom på at sidde meget stille og det er jo så langt fra ideén med noget der er uden kabler.
Kablet er ogsĂĄ kortere, hvilket sĂĄdan set er en fordel, sĂĄ der er da et enkelt point.

Lyden er mere, noget mere basfikseret og minder mere om den gængse bluetooth lyd, bassen er dominerende og flyder ind og tager pladsen i lydbilledet, diskanten mangler liv og glæde, vi får trukket IKKO ned på niveau med Animoibuds, det lyder stadig godt, bare ikke lige så godt som det andet kabel, hvor jeg med HDkablet tænkte jeg behøver aldrig mere at bøvle med kablet, er det her mere et produkt som ville ende sine dage i en skuffe, et eller andet sted i huset, det er ganske enkelt ikke godt nok til mig.
Prisforskellen er 5-6 Dullar og det er man skal virkelig være på spanden for at spare de 40 kroner og det er en besparelse som er både dum og dyr i længden for den ringere komfort og lyd, vil som jeg lige har skrevet sende det på en hurtig pension.

Jeg griber mig selv i at skubbe mine inears pĂĄ plads og det bare alt for ofte.

Jeg havde sådan glædet mig til at prøve det her, specielt med take på hvor positiv overrasket jeg var over det andet, men det fejler desværre bare på alt for mange punkter, var det kun lyden kunne det gå, men det der tykke og stive memorywire ødelægger det hele for mig.

Nu koster dette så også mindre, men oplevelsen er så meget under par, at jeg med glæde ville betale det dobbelte for den store model.

Sinnead O´Connor lyder stadig dejligt sart og skrøbelig, men ikke med helt den samme glød.

Det samme kan man sige om Kate Bush, hvor man i tilgift får den der "det er bare for meget" bas indover, øv hvor er det øv, for jeg kan så godt lide billige gode ting og dette er en god billig ting, men jeg kommer lige fra en stor dejlig Mercedes og så er en Renault Clio bare ikke så fed en oplevelse..

Prøver lige at skifte tilbage, noget jeg altid siger man faktisk ikke skal gøre giv det en uge og gå så tilbage plejer at være mit tråd til en der synes at det ikke er en forbedring med en DAC/Amp i deres kæde, men jeg er ikke vant til nogle af disse ting så det går jo nok..
Det er bare sĂĄ meget bedre det grĂĄ kabel, det er sĂĄ vildt, bĂĄde komforten og lyden er bare helt anderledes og dejlig..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Tilbage til Uden kabler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

cron