Sabbat X12 Pro



Sabbat X12 Pro

Indlægaf Claus-DK » 14. nov 2019, 21:48

Den anden af de to Appleineartyper jeg har fĂĄet hjem..
Sabbat-X12-Pro-Wireless-Blurtooth-Earbuds-802282-.jpg
Sabbat-X12-Pro-Wireless-Blurtooth-Earbuds-802282-.jpg (117.26 KiB) Vist 5923 gange


Af udseende nærmest identisk med Ultra versionen.
Jeg kan dog langt bedre lide lyden af de her, Ultraen har sådan lidt "lyden kommer gennem et rør til en køkkenrulle" det er lidt svært at sætte ord på men lyden var langt væk og man stod i en stor tom hotel gang,sådan en lidt underlig rumklang.

Jeg gav lidt formen og præsentationen skylden for det i Ultra versionen og der er lidt af den samme præsentation, bare ikke nær så meget i Pro versionen, det er ikke på ret mange numre det irritere mig på ved pro udgaven, her er det mere glæde over en rigtig lækker og detaljeret mellemtone der fylder mit sind, specielt guitarer uden strøm skinner virkelig i disseog jeg kan godt lide den slags musik, så det er win win..

De er ret neutrale/naturlige i deres tonalitet ikke mørke ikke lyse, lyden er dog lidt domineret af den lidt højere del af mellemtonen, f.eks kvindestemmer og jeg sidder virkelig og nyder musik af Anne Linnet, går og glor på vinduer lyder bare så fedt og jeg bryder mig ellers ikke ret meget om Anne Linnet, så det må siges at være en ros..

De har sådan en lyd og kvalitet, at havde man kun dem, tror jeg ikke man ville tænke over at købe nyt i ret lang tid, der er liv og glæde i musikgengivelsen, skarpe detaljer, bas når der skal være det og diskanten er ikke sådan hørbart rullet af, det er jo og bliver BT--tings svage punkt, at få alt den information der er i diskant området pakket pænt ned og sendt til enhederne hvor det så skal pakkes ud og gengives og det er nok ikke bare lige at gøre..Det er dog lykkedes helt godt med de her.

Jeg er ved at vænne mig til formen og synes de er rigtig komfortable i brug og så længe der ikke er meget støj i omgivelserne tror jeg faktisk jeg ville foretrække denne type frem for en normal inear,man har meget mindre osteklokke fornemmelse og det er faktisk rart.

Jeg kan godt hører at vi ikke køre lossless og HiFi, men jeg er sådan set ligeglad for det lyder dejligt og jeg har ikke altid trang til at nærlytte og nørde lyd, nogen gange er det befriende bare at lytte til musikken og danse lidt rundt.

Det eneste der sådan rigtigt har irriteret mig har været når jeg har været nede i Brugsen og sende pakker,jeg tager oftest min Ninebot derned og når vinden er lige på er der forfærdelig meget vindstøj med den type inears, men når man skifter retning og kører en anden retning forsvinder det ret hurtigt, det er kun i ren modvind at det er galt, men der er det også ekstremt..
Nu vi er ved ninebot og jeg regner også med det vil være nogenlunde det samme på cykel er der ikke nær så tydelige og kraftige bump fra underlaget som med sædvanelige inears, faktisk mindre end med fullsize lukkede bøffer og det er meget positivt synes jeg.

De gør ikke ret meget forkert, ved nogle numre lyder det lidt spøjst, men det tror jeg mere er min musiktjeneste kombineret med BT codec der går lidt i ged, jeg tester denne type med min telefon og musiktjeneste, der er også det setup jeg er ret overbevist om de fleste bruger BT lytte ting i. Kører naturligvis i bedste kvalitet og det er sådan set ikke så dårligt endda.

Betjeningen er et klik stop og start, laangt klik google assistent, måske siri på en iphåne ? to klik på den højre skipper frem og to klik på venstre klikker tilbage, tre klik på højre skruer op for lyden, har jeg også opdaget og ned når du gør det på den til venstre..
Jeg er sikker på det samme gør sig gældende på Ultra versionen..

Helt sikkert en TWS, jeg kraftigt vil overveje at tage en kasse hjem af og se om de kan sælges.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Sabbat X12 Pro

Indlægaf Psymon » 4. jan 2020, 21:31

Måske ikke så relevant et spørgsmål her, men hvordan er de at tale i telefon i?
Psymon

 
Indlæg: 786
Tilmeldt: 18. nov 2012, 13:11
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Sabbat X12 Pro

Indlægaf Claus-DK » 4. jan 2020, 22:05

Min mor siger jeg gĂĄr fint igennem og at det er bedre end nĂĄr jeg bruger telefonen normalt.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Sabbat X12 Pro

Indlægaf Mortenhoe » 5. jan 2020, 00:00

Jeg talte ogsĂĄ i telefon et par gange da jeg havde X12 Pro til lĂĄns. Jeg gik klart og tydeligt igennem.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens


Tilbage til Uden kabler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst