Sabbat E12 Ultra



Sabbat E12 Ultra

Indlægaf Claus-DK » 16. nov 2019, 01:01

Endnu en Sabbat, de laver mange forskellige og spændende modeller.
Billede

Disse er i modsætning til de to sidste jeg har testet, en almindelig type inear.

Det er dejligt at være tilbage i mere trygt vand, jeg har jo været inear/IEM-fan i mange år efterhånden og det er den type hovedtelefon jeg har størst erfaring med at bruge.

De er som andre TWS ret lette og med skum på spidsen mærker man nærmest ikke man har dem i øret og de falder ingen steder, der er meget lidt mikrofoni, da der ikke er et kabel der skraber mod tøjet eller hænger og dingler.

De er understøtte af trådløs opladning, læste jeg lige på kassen, fikst hvis man ellers havde en plade at lade dem op på.

Det er APTx og BT 5.0, det er lige så let at parre som alle andre TWS produkter jeg har været i nærheden af, de tænder slev og forbinder sig med en allerede parret enhed når de tages op af ladeæsken, det er lidt standard.

Isolationen på dem er helt OK, jeg oplever at BA inears isolere bedre end dem med dynamiske drivere og disse tilhører den sidste kategori.

De spiller fint uden at få mig op og danse nøgen på bordet, sådan lidt en hverdags-lyd, sådan en der ikke fornærmer nogen og ikke rigtigt stritter ud til nogen sider.

Bassen er god og sådan ret normal for en inear, god dyb, med fornuftigt punch uden at bløde ind over mellemtonen ikke nogen vild bas ikke noget hårdt punch, sådan hverdags-punch.

Mellemtonen er de gode til, ligesom de andre Sabbat modeller jeg har liggende, gode detaljer og lækker klar og tydelig.

Diskanten ruller af lidt tidligere end jeg synes er godt, jeg savner lidt liv der.

Betjeningen er som de to andre 1 klik tænder eller stopper musikken, eller tager telefonen når en kunde lige pludselig ringer lige før midnat og gerne vil købe en lader til en Samsung telefon ???
2 klik næste sang på højre og tilbage på venstre.
Langt klik sĂĄ kan man sige hej til google
3 klik på højre skruer et hak op for lyden og på den venstre skruer man ned med samme trick.
Man skal lige vænne sig til det system og så kører det fint.

De er så dræbende hverdag på alle mulige måder, at det er direkte svært at skrive noget spændende om dem, måske er jeg ved at være lidt mør i hovedet af at skrive om mine indtryk ?? jeg ved det ikke..

Men husk Dan Turell sang "jeg elsker hverdagen" og jeg kan faktisk godt lide dem her, man kan lytte i dagevis uden at blive træt af musikken, jeg savner som sagt lidt pift i diskanten, men udover det er det ret godt og dejligt bekendtskab.

Meget få som køber sådan nogle her vil synes det er noget hø, de vil på den anden side heller ikke rydde forsiden eller råbe fra byens tage om dem for de er bare...

Som et ret stort plus er der plads i ladekassen til at man kan lade sine skumtips blive siddende, det er jeg yderst glad for, det andet er noget bøvl..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Tilbage til Uden kabler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

cron