Hifiman Ananda BT



Hifiman Ananda BT

Indlægaf CHIbsen » 5. mar 2020, 21:42

Blåt skær fra Hoved-veien (5)

AnandaBT.jpg
AnandaBT.jpg (159.35 KiB) Vist 6194 gange

Meget imponerende.

Har et sæt Hifiman Ananda BT på lynvisit i denne uge. Venligst udlånt af audiophile.dk/Henrik.
Lytter via HiBy pĂĄ min Huawei P30 lite med LHDC(HWA) slĂĄet til.
I første omgang kunne jeg ikke få lyd når jeg parrede telefonen med Ananda'erne så der benyttede jeg en Shanling dap. Men efter jeg installerede hifiman app'en, så virker det fint. Altså lige bortset fra at Hifiman app'en ikke rigtig fungerer ordentlig, men hvad gør det når HiBy gør.
Det er med flere længder den bedste BT hovedtelefon jeg har hørt. Den har intet at skamme sig over. Har her til aften siddet og sammenlignet P30 lite + Ananda'erne med Shanling M5s + 64 audio a6t. 2 setup der vel nogenlunde koster det samme. Og selvfølgelig lyder en åben over-ear hovedtelefon anderledes end et sæt in-ears. Men skiftet mellem de to sæt er ingen problem. Og Ananda'erne står fint i denne sammenligning.

I Søndags lyttede jeg til P2 Guldkoncerten: Oleg Kagan spiller Beethoven.
Og ham er jeg fortsat med at lytte til i løbet af ugen.

Mozart Violin Sonata In D, K306. Oleg Kagan • Sviatoslav Richter

Billede

Jeg synes ikke Anandaer lyder helt som når jeg har lyttet til den kablede version på Feliks. Lidt mere neutral. Uden at vide noget om det, vil jeg gætte på at kablet Ananda på en violectric lyder mere a la BT'erne.
Men jeg kan nu godt lide dem. Der mĂĄtte godt ligge sĂĄdan et par her pĂĄ mit arbejdsbord eller pĂĄ sengebordet.

Jeg har også i dag gen-læst Headfonia's review. Det er faktisk ikke helt skævt det som han skriver. Passer meget godt med mine oplevelser.
Pachanko Constellation Miniâ–şViolectric DHA V590â–şSpirit Torino Twin Pulse
CHIbsen

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 27. jul 2017, 20:52
Geografisk sted: Skjern

Re: Hifiman Ananda BT

Indlægaf CHIbsen » 6. mar 2020, 20:27

Theater drømme fra Hoved-veien (7)

Ananda_dreamTheater.jpg
Ananda_dreamTheater.jpg (232.09 KiB) Vist 6149 gange

Det fungerer nu meget godt.
Billede
Pachanko Constellation Miniâ–şViolectric DHA V590â–şSpirit Torino Twin Pulse
CHIbsen

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 27. jul 2017, 20:52
Geografisk sted: Skjern


Tilbage til Uden kabler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

cron