Transportabel dac/amp med bluetooth



Transportabel dac/amp med bluetooth

Indlægaf Kolind » 19. jun 2024, 13:49

Hej folkens

Den anden dag slog det mig, at jeg godt nogle gange kunne tænke mig at flytte nogle lytte-sessioner ud i haven, udestuen mm. her i det dejlige sommervejr. Det er ikke nogett jeg har gjort det så meget i.
Jeg har en dap som lyder ok faktisk. Men jeg syntes at det er lige begrænset nok og bøvlet med betjening. Egentligt vil jeg helst bare have en dac/amp på batteri som jeg kan 'caste' til fra telefonen. Så kan jeg selv vælge musik og tjeneste på telefonen og have potent forstærkning på bøfferne uden at bøvle med tilslutning og OTG adapter og kompabilitetsproblemer etc.
Et par hurtige søgninger gør mig kun mere forvirret. Jeg har ikke rigtigt fulgt med på det segment. Giver det mening at bruge bluetooth ? Er det ikke 'godt nok' nu med nye standarder etc?

Er der nogen som har et bud pĂĄ produkter, om det findes, om det er godt nok ift. kablede alternativer, eller om jeg skal gĂĄ en anden vej i stedet?
Grej
- Indsæt i dine tanker her en sej sætning efter eget valg..
Kolind

Brugeravatar
 
Indlæg: 1649
Tilmeldt: 1. apr 2011, 13:02
Geografisk sted: Holbæk

Re: Transportabel dac/amp med bluetooth

Indlægaf Claus-DK » 19. jun 2024, 17:36

Jeg har BU2 fra Aune i biksen, rigtigt lækker sag, den virker også som USB DAC/Amp, jeg har mest brugt den som BT og selvom den er bedre med kabel er der meget at hente via BT også
Den har AtpX HD som er meget tæt på lossless.
Den vil give dit stationære udstyr kam til håret
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12695
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Transportabel dac/amp med bluetooth

Indlægaf Kolind » 21. jun 2024, 10:35

Claus-DK skrev:Jeg har BU2 fra Aune i biksen, rigtigt lækker sag, den virker også som USB DAC/Amp, jeg har mest brugt den som BT og selvom den er bedre med kabel er der meget at hente via BT også
Den har AtpX HD som er meget tæt på lossless.
Den vil give dit stationære udstyr kam til håret


Den ser ret smart ud - Ikke en af de som jeg er stødt på i mine korte google sessioner, men den gør vel egentligt ca det jeg søger. Sjovt at man vælger at bruge 2.5mm connector dog? Den fylder self. mindre.
Den må jeg lige google nærmere på :)
Grej
- Indsæt i dine tanker her en sej sætning efter eget valg..
Kolind

Brugeravatar
 
Indlæg: 1649
Tilmeldt: 1. apr 2011, 13:02
Geografisk sted: Holbæk


Tilbage til Uden kabler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

cron