Hvad er folks erfaringer med DAO ??



Hvad er folks erfaringer med DAO ??

Indlægaf Claus-DK » 15. feb 2017, 07:27

Dem jeg lige nu bruger til mine pakker har lige sat prisen op med 25%, så jeg har set mig lidt omkring efter alternativer.
Jeg har tidligere brugt GLS, men de er lidt bøvlede når man bruger pakkelabels, jeg gider ikke stå med en tommestok og lommeregner for at regne portoen ud..

Så så jeg DAO under 50 kroner !
Med flere varer er det næsten ½ pris i fragt, der er et indleveringssted, tæt på mejeriet, så det er også nemt for mig at skifte, ulempen er så at de ikke leverer dør til dør, kun fra pakkeshop til pakkeshop, men så igen, man sparer 30-40 kroner...

Er der nogle medlemmer her der har nogle erfaringer med DAO ??
Jeg er ikke ude efter at starte en hadetråd mod nogle firmaer, det giver sådan en dårlig stemning..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hvad er folks erfaringer med DAO ??

Indlægaf nc8000 » 15. feb 2017, 09:52

Jeg har aldrig sent med dem, men jeg har flere gange modtaget varer med dem. De bruges ofte i den whiskysamplegruppe jeg er med i på facebook og jeg har ikke læst nogen klager over dem (nu leveres det meste dog med det private netværk som er gratis men tager længere tid)
Auralic Aries Mini > Audiolab 8200CD cd/dac > RudiStor RPX-100
Sony NW-ZX2
iPhone SE

HiFiMan HE-6, Ultrasone Signature Pro, JH13 (alle balanceret TWau Reference)
q-Jays second gen
nc8000

Brugeravatar
 
Indlæg: 1513
Tilmeldt: 18. nov 2012, 13:28
Geografisk sted: Kalundborgegnen

Re: Hvad er folks erfaringer med DAO ??

Indlægaf Mortenhoe » 15. feb 2017, 22:39

Jeg har pt. god erfaring med DAO. Jeg har modtaget en del pakker fra dem. Alle sammen dog i den lokale pakkeshop. De fungere vel på lige fod med de andre firmaer. Vores lokale pakkeshop har både DAO og GLS.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Hvad er folks erfaringer med DAO ??

Indlægaf Gerner » 15. feb 2017, 23:08

Har for første gang selv benyttet mig af DAO, og indtil videre fungerer det ganske fint.
Kan lige smide en update når jeg får pakken ind ad døren.. Den skal lige hentes.
Gerner

 
Indlæg: 1164
Tilmeldt: 8. maj 2014, 20:36

Re: Hvad er folks erfaringer med DAO ??

Indlægaf zenny » 8. mar 2017, 20:58

Jeg har lige brugt DAO for første gang, jeg fik en update 2 min efter indlevering af pakken, det var i mandags kl 8.00 i den lokale kiosk, der er t&t hele vejen igennem og nu til morgen ligger den til afhentning i modtagerens pakkeshop så jeg mangler kun at få besked om afhentning - jeg spørger ham lige hvordan pakken så ud ved modtagelse :-)
Jeg har ikke noget imod at hente/bring i en pakkeshop - ofte er der mindre kø end hos posthuset.
Z
zenny

 
Indlæg: 275
Tilmeldt: 11. maj 2011, 21:52

Re: Hvad er folks erfaringer med DAO ??

Indlægaf Steffench » 8. mar 2017, 21:36

Har ind til videre benyttet DAO 2 gange og begge gange har været super godt, købte et par No1 som blev sendt fra KBH en fredag kl 17, jeg kunne hente dem Syd for Frederikshavn Søndag kl 14:00.
Steffench

 
Indlæg: 106
Tilmeldt: 2. mar 2017, 12:46
Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland

Re: Hvad er folks erfaringer med DAO ??

Indlægaf Claus-DK » 11. mar 2017, 15:26

Jeg har brugt dem siden og det virker fint indtil videre..så det er glimrende
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hvad er folks erfaringer med DAO ??

Indlægaf schlosser » 14. jul 2017, 20:14

Jeg har sendt mange hundrede pakker med DAO, og der er i den tid jeg har brugt dem, 3 pakker der er blevet væk og 3-4 stykker der er gået i stykker (Sender meget glas) så jeg er meget tilfreds med dem.
schlosser

 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 14. jul 2017, 20:11

Re: Hvad er folks erfaringer med DAO ??

Indlægaf kvik » 14. jul 2017, 20:48

@schlosser: Med al respekt så ligner dit indlæg blot et forsøg på SEO (search engine optimisation) for din egen webshop. Ikke mindst med tanke på, at det er det du lever af (digital markedsføring) ved siden af webshoppen. Korriger mig gerne, hvis jeg tager fejl.
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Hvad er folks erfaringer med DAO ??

Indlægaf Krellef » 15. jul 2017, 08:47

Jeg har også lige fået øjnene op for, hvor praktisk og nemt det er at bruge DAO/Coolrunner. Især fordi de man kan sende "labelless", hvilket er en stor fordel for en som jeg, der ikke ejer en printer.
Focusrite Solo Gen 3 --> ZS10 Pro
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

Re: Hvad er folks erfaringer med DAO ??

Indlægaf Claus-DK » 15. jul 2017, 14:42

kvik skrev:@schlosser: Med al respekt så ligner dit indlæg blot et forsøg på SEO (search engine optimisation) for din egen webshop. Ikke mindst med tanke på, at det er det du lever af (digital markedsføring) ved siden af webshoppen. Korriger mig gerne, hvis jeg tager fejl.


Skal vi lige give ham et par dage til at vise at der også er andet i vores nye medlem end SEO ?? inden vi sletter det
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hvad er folks erfaringer med DAO ??

Indlægaf Claus-DK » 15. jul 2017, 14:47

Det har indtil nu fungeret fejlfrit med DAO, det er knap så hurtigt, hvis der ellers er nogen hjemme når pakken kommer, ellers er det hurtigere..

Der er dog kommet en ny regel om størrelsen af pakkerne der gør at de større maskiner er et minimalt problem, de skal sendes med en anden, så mere en smule irritation og OCD over at jeg ikke kan aflevere pakker samme sted HVER gang, sådan noget er ikke godt ruller1 ruller1 ruller1 ruller1

Heldigvis tager stations kiosken i Tinglev også Postnord pakker, så jeg har fundet en løsning der bare virker, så KØB KØB KØB, så sender jeg thumbs thumbs
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hvad er folks erfaringer med DAO ??

Indlægaf Mortenhoe » 15. jul 2017, 14:48

For at blive på topic, har jeg efterhånden sendt 10 pakker med DAO, og modtaget mindst lige så mange, og de er allesammen nået frem uden problemer.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Hvad er folks erfaringer med DAO ??

Indlægaf kvik » 15. jul 2017, 17:01

Så der er ikke meget DOA over DAO, kan jeg forstå :grin:
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge


Tilbage til Bla Bla bla

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 10 gæster