Hej alle sammen.
Vi mangler en der vil stå for de praktiske ting omkring vores jyske træf, lokalerne er kun et telefonkald væk, hififreaks har 7 gange tidligere været vores vært i det jydske og det gør de godt, andet kan også arrangeres hvis det ønskes..
Det er dog lidt en tradition, at det er i Esbjerg..
Vi plejer at have det pĂĄ umulige datoer i starten af April, men det styrer man helt selv..
Jeg går også lidt og drømmer om at vi begrænser os noget mere, mange medlemmer har 5-10 par bøffer med og det er naturligvis godt, det sørgelige er bare at der stort set ikke lyttes til 80 % af hvad der er slæbt med..Dette er et faktum og det har været sådan til alle vore træf..
Så mine tanker var om vi ikke kunne lave det sådan at normale medlemmer, jeg håber på deltagelse af butikker som sidste gang i Køffenahun, tager deres favoritsæt med, en kilde, et par hovedtelefoner..
Vi kunne også tage to sæt med, et til når vi er ude og jagte damer og så det vi har på hjemme hos konen..
Jeg tror at med mindre udvalg, vil der blive lyttet til mere forskelligt, da det er sæt som kloge mennesker kan lide, ikke bare en bazar med alt mellem himmel og jord, hvor øjnene bliver mæt før ørerne..