Claus-DK skrev:Jamen der vil ikke være åbent for at lave indlæg i det forum, de vil være hvor de hører hjemme, jeg vil bare lægge selve anmeldelsen 2 steder, så der vil ikke blive flyttet tråde eller noget som helst..
Jeg vil bare ekstrahere anmeldelserne og samle dem, sĂĄ drukner de heller ikke i udstyrs sektionen..
Prøv at se "test" forum hvor jeg lige kopierede en tilfældig tråd over, så kan du se hvad jeg mener..
Det vil være nogenlunde sådan det vil være..
Buyer no 1 skrev:Umiddelbart synes jeg det er bedst at have anmeldelser og kommentarer samlet. Men for at få et overblik over hvilke anmeldelser der er, kunne et alternativ måske være, at lave en sticky tråd i de enkelte sektioner under udstyr (eller én samlet i selve udstyrssektionen), der hedder "Anmeldelser"?
Her kunne man så vedligeholde en liste á la:
- Yuig G1A
viewtopic.php?f=11&t=486
viewtopic.php?f=11&t=486
....- Beyer T1
viewtopic.php?f=11&t=447
....- Sennheiser HD650
viewtopic.php?f=11&t=447
....
Jeg tænker det er nemmere at vedligeholde end at skulle kopiere til en ny sektion, og derefter oprette et indlæg med et link til anmeldelsen (den oprindelige tråd)?
Selve anmeldelsen vil jo næsten altid være det første indlæg i en tråd, så hvis man kun vil læse selve anmeldelsen, og ikke alle kommentarerne, kan man jo bare nøjes med at læse det første indlæg, og så gå tilbage til anmeldelses-tråden.
Kolind skrev:btw Claus, så kan du jo i stedet for at skrive at folk ikke skal skrive ting i "anmeldelses-delen" simpelthen gøre så det kun er admins eller redaktører f.eks som må skrive?
Tilbage til Forslag og kommentarer
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster