kjack skrev:Jeg har læst forskellige reviews på keyboards men ikke ved om de overhovedet er gode? Ville gerne have noget ordentligt denne gang men synes det er svært at tage stilling til hvad det skal være. Læste nogle reviews på [] men ved ikke om de giver mening. Fandt også en side der hedder [] hvor de også laver forskellige reviews på alt muligt tech men synes det var meget blandede svar og er ikke helt nået til en konklusion endnu. Er der nogle af jer der har lyst til at komme med nogle gode muligheder og evt. dele jeres erfaringer..
Flemur skrev:Hej keyboard-entusiaster pĂĄ Hoved-Fi
Jeg ved ikke om der er andre end mig der er kanon dragede af idéen om de nye Hako switches from Input Club? https://kono.store/products/hako-mechanical-switches
De er lige kommet til salg - og jeg vil gerne have fingrene på dem. Jeg har bare det problem at jeg ikke ved hvilken af de to jeg foretrækker.
Da switchesne kommer i pakker af 120 - ville jeg stå med 240 switches hvis jeg skulle bestille begge typer - så jeg havde overvejet om jeg ville kunne finde en der også potentielt gerne vil have begge dele, som kunne være interesseret i at arrangere at købe den "anden" switch end jeg køber, og så bytte 60 for 60, så vi begge stod med 60 Hako Trues og 60 Hako clears.
HĂĄber nogen kan lokkes ;)
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 14 gæster