wildstyle skrev:
Euklid skrev:Er det kaffekoppen du lytter til? Kan ikke rigtig få øje på hovedtelefonerne
speednut skrev:
Sweppesfetterlein skrev:Speednut: Det der er bare blær...hold nu op hvor er jeg misundelig på de ZMF banditter
Hvordan er de at lytte på og er komforten ok ift den heftige vægt?
Nå ja og når jeg nu alligevel kører Spørgejørgen taktik må man så spørge hvad herren har måttet slippe for dem? Tænker også der er en pæn sjat oveni ifm told og skat
Ikke desto mindre får et billede som dit undertegnede til at overveje at sælge en nyre.
speednut skrev:Sweppesfetterlein skrev:Speednut: Det der er bare blær...hold nu op hvor er jeg misundelig på de ZMF banditter
Hvordan er de at lytte på og er komforten ok ift den heftige vægt?
Nå ja og når jeg nu alligevel kører Spørgejørgen taktik må man så spørge hvad herren har måttet slippe for dem? Tænker også der er en pæn sjat oveni ifm told og skat
Ikke desto mindre får et billede som dit undertegnede til at overveje at sælge en nyre.
De lyder rigtigt godt. ZMF Auteur er min favorit til musik, så mine HD800 bliver mest brugt til gaming på grund af den lave vægt. Auteur er mere musikalsk end HD800, uden at mangle detaljer. Det er nok mest pga diskanten, som ikke er så skinger.
Atticus er "farvet" og ikke så detaljeret, men det er en sjov hovedtelefon, når jeg skal have mere tryk på mellem bassen. Rigtig god til Heavy Metal
De vejer mere end HD800, men jeg har ikke haft problemer med vægten. Komforten er fin, selv når jeg har lyttet flere timer i træk. Men det er nok individuel.
Jeg købte først Atticus som vist koster 1100 $ og så kommer fragt, som jeg ikke kan huske hvad kostede. Fik en glædelig overraskelse, da jeg fik min toldopkrævning. De havde vuderet dem til 150$, så jeg kom kun af med omkring 400 kr. i told. Det var jo ikke så ringe, da jeg havde sat et par tusind til side, til at betale. Så jeg sparede en hel del.
Og så tænkte jeg, om told og skat ville være god ved mig en anden gang, så jeg tog chancen og bestilte et sæt Auteur et par dage efter. Og de blev også kun vuderet til 150$, så sparede vist 3700 kr. (hvis jeg husker rigtigt).
Den endelige pris med fragt og told betalt, lagde omkring 13.500 for Auteur (som var limited edition og dyrere end standard versionen)
Atticus blev omkring 7800 kr.
Men priserne er som sagt sluppet billigt, og ville have set helt anderledes ud, hvis tolden var udregnet korrekt
Tak til told og skat
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 8 gæster