Jeg bruger pt nogle holdere jeg købte af Kvik som hænger under bordet og holder hovedtelefonerne i hovedbåndet. Dog ligger En af mine bedre bøffer i sin opbevaringskasse og bliver taget frem når den står på kvalitetstid med hovedtelefoner. Har en omega agtig stander som er rigtigt fin, men er lidt bange for om den udvider mine bøffer? Måske uforskyldt, men den primære grund til at den ikke bruges så meget.
Når T5p’en er med på job ligger den i aflåst skab når den ikke bruges.
Ukraineren har tilbud på de fleste af sine stativer. Siden han befinder sig udenfor EU, gør fragt og moms/gebyr dog fortsat stativerne halvdyre. Men de er fine, synes jeg.
5F72DC94-3CF2-449A-B811-2375FEC55EC3.jpeg (870.55 KiB) Vist 12430 gange
511F0ABD-5202-4375-A14D-094EDADC78AC.jpeg (709.36 KiB) Vist 12430 gange
Hvis i er 5-10 stykker der kan blive enige om en stander, skal jeg nok sætte himmel og jord i bevægelse for at få fat i dem til jer, til en bedre pris naturligvis.
Jeg bruger som oftest borde, stole, sofaer, hylder og skuffer. Hvis de skal ligge der længere end et par dag, ser jeg dem helst med et eller andet forholdsvis blødt omkring såsom en gammel Afghanerklud eller en sweater. Men jo jeg har da overvejet at købe en piedestal til dem i ny og næ. Jeg er jo ret glad for dem. Det er vel det mindste man kan gøre for dem.
Der er noget udefinerbart tiltrækkende over CanCan standeren. Synd at Auralic (der købte designet af Klutz) efter floppet med Gemini (CanCan m/indb DAC/AMP) ikke blot begyndte at sælge standeren separat.
CanCans_all-colors_2.jpg (74.78 KiB) Vist 12352 gange