Lad os se billeder af dit lyttehjørne



Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Mortenhoe » 2. feb 2018, 00:15

Pga. ergo musen ? :-D
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Mortenhoe » 18. feb 2018, 16:22

Så kom de nye højtalere op at hænge. Så kunne X1s få sin plafs igen!
Billede
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf wildstyle » 19. feb 2018, 14:30

Billede
OTG: iPhone 11 Pro 256 GB, Sony WH-1000XM3
wildstyle

Brugeravatar
 
Indlæg: 181
Tilmeldt: 16. dec 2012, 21:47
Geografisk sted: København

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Euklid » 19. feb 2018, 18:07

wildstyle skrev:Billede


Er det kaffekoppen du lytter til? Kan ikke rigtig få øje på hovedtelefonerne rulle6
Euklid

Brugeravatar
 
Indlæg: 510
Tilmeldt: 12. okt 2013, 14:16
Geografisk sted: Køge

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Mortenhoe » 19. feb 2018, 18:18

De er gået under bordet. Nederst til venstre.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf wildstyle » 19. feb 2018, 19:21

Euklid skrev:Er det kaffekoppen du lytter til? Kan ikke rigtig få øje på hovedtelefonerne rulle6


Hehe, dog ikke. Som Morten nævner, så ligger de under skrivebordet. Når ikke de sidder på hovedet, så er det typisk dér de opbevares da jeg ikke har ret meget plads på bordet. Forstærkeren står bag den vertikale skærm. :P
OTG: iPhone 11 Pro 256 GB, Sony WH-1000XM3
wildstyle

Brugeravatar
 
Indlæg: 181
Tilmeldt: 16. dec 2012, 21:47
Geografisk sted: København

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Krellef » 24. maj 2018, 13:13

Nyt lyttehjørne - og ja, jeg roder - det må I finde jer i :-)Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Focusrite Solo Gen 3 --> ZS10 Pro
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf speednut » 28. maj 2018, 06:25

Billede
speednut

 
Indlæg: 4
Tilmeldt: 13. mar 2018, 19:30

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf MartinXYZ » 28. maj 2018, 15:47

speednut skrev:Billede


Wow! Lækkert setup!
MartinXYZ

 
Indlæg: 18
Tilmeldt: 18. maj 2018, 23:41

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Krellef » 7. aug 2018, 14:18

Så fik jeg sat nyt lyttehjørne op! Billede
Focusrite Solo Gen 3 --> ZS10 Pro
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Sweppesfetterlein » 11. aug 2018, 13:45

Det ser godt ud Kristian og sikkert endnu federe nu efter du har fået myryaden ind for døren thumbs

Speednut: Det der er bare blær...hold nu op hvor er jeg misundelig på de ZMF banditter rullw3
Hvordan er de at lytte på og er komforten ok ift den heftige vægt?
Nå ja og når jeg nu alligevel kører Spørgejørgen taktik må man så spørge hvad herren har måttet slippe for dem? Tænker også der er en pæn sjat oveni ifm told og skat 2musik
Ikke desto mindre får et billede som dit undertegnede til at overveje at sælge en nyre.
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf CHIbsen » 24. aug 2018, 20:50

lytte.jpg
lytte.jpg (216.47 KiB) Vist 18003 gange


En af de gode dage thumbs
Pachanko Constellation Miniâ–ºViolectric DHA V590â–ºSpirit Torino Twin Pulse
CHIbsen

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 27. jul 2017, 20:52
Geografisk sted: Skjern

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf speednut » 7. sep 2018, 17:00

Sweppesfetterlein skrev:Speednut: Det der er bare blær...hold nu op hvor er jeg misundelig på de ZMF banditter rullw3
Hvordan er de at lytte på og er komforten ok ift den heftige vægt?
Nå ja og når jeg nu alligevel kører Spørgejørgen taktik må man så spørge hvad herren har måttet slippe for dem? Tænker også der er en pæn sjat oveni ifm told og skat 2musik
Ikke desto mindre får et billede som dit undertegnede til at overveje at sælge en nyre.


De lyder rigtigt godt. ZMF Auteur er min favorit til musik, så mine HD800 bliver mest brugt til gaming på grund af den lave vægt. Auteur er mere musikalsk end HD800, uden at mangle detaljer. Det er nok mest pga diskanten, som ikke er så skinger.

Atticus er "farvet" og ikke så detaljeret, men det er en sjov hovedtelefon, når jeg skal have mere tryk på mellem bassen. Rigtig god til Heavy Metal

De vejer mere end HD800, men jeg har ikke haft problemer med vægten. Komforten er fin, selv når jeg har lyttet flere timer i træk. Men det er nok individuel.

Jeg købte først Atticus som vist koster 1100 $ og så kommer fragt, som jeg ikke kan huske hvad kostede. Fik en glædelig overraskelse, da jeg fik min toldopkrævning. De havde vuderet dem til 150$, så jeg kom kun af med omkring 400 kr. i told. Det var jo ikke så ringe, da jeg havde sat et par tusind til side, til at betale. Så jeg sparede en hel del.

Og så tænkte jeg, om told og skat ville være god ved mig en anden gang, så jeg tog chancen og bestilte et sæt Auteur et par dage efter. Og de blev også kun vuderet til 150$, så sparede vist 3700 kr. (hvis jeg husker rigtigt).

Den endelige pris med fragt og told betalt, lagde omkring 13.500 for Auteur (som var limited edition og dyrere end standard versionen)

Atticus blev omkring 7800 kr.

Men priserne er som sagt sluppet billigt, og ville have set helt anderledes ud, hvis tolden var udregnet korrekt

Tak til told og skat rulle2
speednut

 
Indlæg: 4
Tilmeldt: 13. mar 2018, 19:30

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Henrik_sdk » 8. sep 2018, 11:27

HaR Eikon, det kunne være sjovt og samligne dem..
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Sweppesfetterlein » 10. sep 2018, 12:01

speednut skrev:
Sweppesfetterlein skrev:Speednut: Det der er bare blær...hold nu op hvor er jeg misundelig på de ZMF banditter rullw3
Hvordan er de at lytte på og er komforten ok ift den heftige vægt?
Nå ja og når jeg nu alligevel kører Spørgejørgen taktik må man så spørge hvad herren har måttet slippe for dem? Tænker også der er en pæn sjat oveni ifm told og skat 2musik
Ikke desto mindre får et billede som dit undertegnede til at overveje at sælge en nyre.


De lyder rigtigt godt. ZMF Auteur er min favorit til musik, så mine HD800 bliver mest brugt til gaming på grund af den lave vægt. Auteur er mere musikalsk end HD800, uden at mangle detaljer. Det er nok mest pga diskanten, som ikke er så skinger.

Atticus er "farvet" og ikke så detaljeret, men det er en sjov hovedtelefon, når jeg skal have mere tryk på mellem bassen. Rigtig god til Heavy Metal

De vejer mere end HD800, men jeg har ikke haft problemer med vægten. Komforten er fin, selv når jeg har lyttet flere timer i træk. Men det er nok individuel.

Jeg købte først Atticus som vist koster 1100 $ og så kommer fragt, som jeg ikke kan huske hvad kostede. Fik en glædelig overraskelse, da jeg fik min toldopkrævning. De havde vuderet dem til 150$, så jeg kom kun af med omkring 400 kr. i told. Det var jo ikke så ringe, da jeg havde sat et par tusind til side, til at betale. Så jeg sparede en hel del.

Og så tænkte jeg, om told og skat ville være god ved mig en anden gang, så jeg tog chancen og bestilte et sæt Auteur et par dage efter. Og de blev også kun vuderet til 150$, så sparede vist 3700 kr. (hvis jeg husker rigtigt).

Den endelige pris med fragt og told betalt, lagde omkring 13.500 for Auteur (som var limited edition og dyrere end standard versionen)

Atticus blev omkring 7800 kr.

Men priserne er som sagt sluppet billigt, og ville have set helt anderledes ud, hvis tolden var udregnet korrekt

Tak til told og skat rulle2

Tusind tak for det meget detaljerede svar thumbs
Ja jeg havde jo lidt håbet på at de lød ad helvede til og ikke er til at have på nødden grundet vægten...men noget kunne tyde på at man stadigvæk godt kan se langt efter de ZMF bøffer. Kan se at Denon just har lanceret et nyt lukket flagskib i D9200 som koster cirkus det samme. Jeg ved godt hvad for én jeg foretrækker...men Denonen kræver så heller ingen forstærker for at lyde godt.

Hvis jeg på et eller andet tidspunkt bukker under og bestiller fra USA, så håber jeg saftsuseme at told og skat behandler mig lige så nænsomt ruller1
Kigger pt langt efter nogle af de closedback mods der er blevet lavet på t50rp mk3, som ikke er nær så dyre. Igen skal man bestille fra USA...med mindre Amazon.uk på et eller andet tidspunkt begynder at sælge dem.
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Krellef » 1. nov 2018, 01:39

SÃ¥ lavede jeg om igen...igen...igen. Jeg synes dog det er blevet godt :-)Billede

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
Focusrite Solo Gen 3 --> ZS10 Pro
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Claus-DK » 1. nov 2018, 08:33

en lille hyggekrog, det ser lækkert ud
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf truebuie| » 11. jan 2019, 23:36

Synes også jeg vil være med til at vise lidt frem. Her er krogen hvor magien sker rulle2
Billede
Skrivebord - Gustard X16 -> Singxer SA-1 -> Hifiman Arya
Portable - Fiio BTR5 -> Dunu SA6 Ultra / Airpods Pro
https://Kabelsnedker.dk
truebuie|

Brugeravatar
 
Indlæg: 546
Tilmeldt: 29. jun 2017, 19:31
Geografisk sted: Svenstrup

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf telum » 14. jan 2019, 10:42

OK det der kræver en forklaring :-) Skærm? tastatur? Aune-stack? Hvad bruger du mikrofonen til?
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: Lad os se billeder af dit lyttehjørne

Indlægaf Claus-DK » 14. jan 2019, 10:44

Er det en Pandora box du ar stående til højre, lige under den mikrofon ??
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

ForegåendeNæste

Tilbage til Fotos

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster