Hvad har du på vej med posten?



Re: Hvad har du på vej med posten?

Indlægaf Claus-DK » 26. jul 2018, 22:12

Jeg tager lidt flade med hjem som spises med stor glæde, ellers lukker jeg fiskene tilbage i vandet, så kan de vokse og blive fanget igen..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hvad har du på vej med posten?

Indlægaf Krellef » 31. jul 2018, 14:16

Nå, så gik den sgu ikke længere - jeg er NØDT til at prøve Audeze's iSine's, så der er bestilt et par 10'ere hos Tapeconnection, som havde dem til en rigtigt god pris.
Focusrite Solo Gen 3 --> ZS10 Pro
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

Re: Hvad har du på vej med posten?

Indlægaf Sweppesfetterlein » 6. aug 2018, 14:51

Jeg er gået fra 'gi-mig-gi-mig-gi-mig' til 'one-can-to-rule-them-all'...og så tilbage igen ruller1
Syntes på et tidspunkt at det var ved at udvikle sig i en direkte pervers retning med bøffer på borde, komoder og i skuffer og kun én kokosnød.
Bizart nok savnede jeg næsten omgående det store udvalg lige så snart jeg havde solgt en 6 stykker...som jeg ellers arbejdede ihærdigt for at slippe af med.

Nu med 6 bøffer i hytten, en Sennheiser hd600 samt en Beyer dt990 på vej med posten, så er jeg satme ved at være deroppe af igen! Jeg tager det dog mere roligt denne gang. Omfavn vanviddet og kast idéen om den PERFEKTE bøf i havet hvor den hører hjemme. Næ så hellere have et bredt udvalg der tager højde for alt lige fra signatur/genrevalg, åben/lukket dilemma, varmen (nogle gange kan man ikke have de dyre basser på - det bliver simpelthen for kogeren...og noget tyder på at vi kan forvente flere af disse progressive danske somre), transportabel eller ej, planar/dynamisk etc etc.

Apropos planar: er der nogen derude der har prøver kræfter med t40rp mk3? Har allerede min Hifiman men kunne godt tænke mig en lukket planar og ja der er ikke meget skrevet om den derude.
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvad har du på vej med posten?

Indlægaf Claus-DK » 6. aug 2018, 15:15

Hvorfor har du så få hovedtelefoner ??
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hvad har du på vej med posten?

Indlægaf Sweppesfetterlein » 6. aug 2018, 19:21

Ok så...Jeg har købt en k240 mk2 til bunken. Er det nok nu?
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvad har du på vej med posten?

Indlægaf Krellef » 6. aug 2018, 19:23

David...det er ALDRIG nok ruller1
Focusrite Solo Gen 3 --> ZS10 Pro
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

Re: Hvad har du på vej med posten?

Indlægaf Sweppesfetterlein » 6. aug 2018, 19:29

Det er lige det. Er du også kommet med på vognen Kristian? Synes du plejer at holde dig til 'én af gangen' mantraet.
Det er nu sjov at kunne vælge...og man vil blive forbavset over hvor godt nogle basser man har købt for 300 over dba lyder thumbs
Meeeen det må være nok nu. For en stund. På et eller andet tidspunkt dog må og skal jeg bare eje en zmf atticus/eikon..og sådan en fætter er skisme pebret.
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvad har du på vej med posten?

Indlægaf Peter Jensen » 7. aug 2018, 11:12

Enten en Topping D50 DAC eller en Meridian Explorer 2.... Ligger pt i store overvejelser om hvilken det skal være da de koster tæt på det samme. Umiddelbart er Topping den bedre DAC, men jeg lytter udelukkende via Tidal, så den HW MQA Meridian har er alligevel lidt interessant, bare for at være sikker på at man får det beste ud af Tidal Master. Derudover kan jeg ikke bruge DSD og flere af de andre ting som Topping kan til noget når jeg kun har Tidal som kilde.

Ender nok med Meridian, men det er ikke noget super let valg...
Peter Jensen

 
Indlæg: 894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 12:31
Geografisk sted: København

Re: Hvad har du på vej med posten?

Indlægaf WhosMads » 8. aug 2018, 09:19

Min Topping D50 bliver leveret i dag :D
Aune S6 Pro + CTH
HD800 (sdr), Beyerdynamic DT 1990 Pro & HD650
WhosMads

Brugeravatar
 
Indlæg: 10
Tilmeldt: 22. jun 2018, 20:31
Geografisk sted: Amager

Re: Hvad har du på vej med posten?

Indlægaf Peter Jensen » 8. aug 2018, 09:46

Jeg er relativt misundelig. Jeg overvejede at tage en med hjem fra Kina, men jeg ender med at købe den Meridian da jeg gerne vil have fuldt udbytte af MQA. Må leve med at selve DAC´en nok ikke er på helt samme niveau, men har ikke råd til de store og dyre MQA DAC´s. Held og lykke med den.
Peter Jensen

 
Indlæg: 894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 12:31
Geografisk sted: København

Re: Hvad har du på vej med posten?

Indlægaf Sweppesfetterlein » 10. aug 2018, 17:09

Jeg kan næsten ikke vente med at komme hjem til alle mine bøffer og min nye Violectric V200, som jeg egentlig allerede ved hvordan lyder...men ja man er vel spændt alligevel - specielt når man har fået besked om at posten allerede har været forbi...og undertegnede ikke var hjemme. Det kunne godt være at man skulle gøre visitet hos de gamle lidt kortere og smutte hjem i morgen...
Glæder mig faktisk allermest til at lytte på K240 igen. Jeps jeg er tosset. Bare den time jeg tilbragte med den i går gjorde mig helt forelsket. Mon ikke også den afslører endnu et gear nu når den får en ordentlig forstærker i ryggen og ikke blot den som er i min X1? Jeg glæder mig under alle omstændigheder til at finde ud af det...ja og til at høre min nye hd600 og dt990! Damn alle de nye bøffer er bare et rent slaraffenland at skulle hjem til.
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvad har du på vej med posten?

Indlægaf Peter Jensen » 17. aug 2018, 17:18

Udnytter at jeg er på besøg hos svigerforældrene så jeg kan handle på Taobao. Har købt ind til et par DIY in-ear projekter; stik, balanced amature drivere, skaller osv.

Det er næsten unfair at sige, men Taobao er sq bare lige et niveau over Ali (med priser pænt under).

Ps: Tapatalk hoved-fi er lidt svært at nå på alm fastlandsforbindelse, men når jeg er på med roaming på telefonen er alle de slemme sider tilgængelige uden problemer! Og så koster det gratis med 3 like home, folk ude i verden forstår det ikke rigtigt når man fortæller dem om hvor billigt mobilabonnementet er i dk, incl gratis alt!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Peter Jensen

 
Indlæg: 894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 12:31
Geografisk sted: København

Re: Hvad har du på vej med posten?

Indlægaf Claus-DK » 17. aug 2018, 17:40



Endelig noget med strøm til fiskeriet..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hvad har du på vej med posten?

Indlægaf Claus-DK » 24. aug 2018, 12:39

Billede
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hvad har du på vej med posten?

Indlægaf Mataugust » 3. sep 2018, 19:28

Billede
Audioquest Diamond-->
Denafrips Ares -->
Cambridge CXC --> Luxman LV-107u --> HL Adapterboks--> AKG K701/Grado GS100/Philips A5pro
Thorens TD320 -->Trichord Dino -->
Mataugust

Brugeravatar
 
Indlæg: 2748
Tilmeldt: 25. sep 2011, 22:37
Geografisk sted: Slagelse

Re: Hvad har du på vej med posten?

Indlægaf Sweppesfetterlein » 11. sep 2018, 12:46

Det er sørme godt at jeg er i bøfindkøbscølibat, når jeg sådan bare bestiller en ny bøffos uden den fjerneste eftertanke musik14 ruller1
Nahh når man har solgt to så kan vel købe én? Det er stadig én mindre end før ruller1
Hold nu kæft...
Anyways jeg har gået og luret på en virkelig sprød åben bøf til at kompagnere min lille Cowon plenue d. Meningen med Cowonen er selvfølgelig enkelthed og kompakthed (og de 100 timers batteriliv!!) hvilket en ekstra forstærker lidt ødelægger.
Jeg var egentlig stålsat på at finde en letdreven dt990 eller sågar dt880 men faldt så over Hifimans he400s - den grimme i he400 familien. Jeg havde egentlig aldrig kigget nærmere på den før og troede at den krævede noget nær samme slags forstærkning som dens brødre, der på trods af deres lancering som de første letdrevne planar kander uden brug for forstærker...sjovt nok alle har brug for en forstærker for at lyde godt ruller1 S modellen dog er 22 ohm med en sensitivitet på 98db, hvilket jo må siges, på papiret i det mindste, virker som om selv en iPhone vil kunne vride top-dollar lyd ud af bøffen musik15
En letdreven åben kvalitetsbøf til sengekanten er sgu sagen...men at man kan få én af slagsen i planar udgave til menneskepenge tilmed? Det var lige præcis nok til at ødelægge min cølibat.
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvad har du på vej med posten?

Indlægaf Krellef » 2. okt 2018, 03:31

Jeg afventer at modtage dette håndlavede kabel til mine M1060.

Det er en af mine venner der har været så god at lave det til mig på bestilling.

Ved nogen af jer i øvrigt om det vil give problemer at bruge det nye kabel med sine 2.5mm stereo stik, når 2.5mm'erne på det oprindelige kabel er mono?
Det var en detalje jeg ikke havde været opmærksom på at videregive, så det skal selvfølgelig laves om inden jeg modtager kablet, såfremt det udgør et problem.


Billede
Focusrite Solo Gen 3 --> ZS10 Pro
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

Re: Hvad har du på vej med posten?

Indlægaf Peter Jensen » 2. okt 2018, 06:41

Umiddelbart må det vel komme an på om din ven har brugt R i TRS stikket eller ej. Hvis han kun har brugt T og S kan jeg ikke se det store problem. Hvis han har brugt R og S lugter det af mulig kortslutning. Man kunne være nervøs for at han har brugt T på venstre og R på højre. I så fald vil jeg mene det skal laves om.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Peter Jensen

 
Indlæg: 894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 12:31
Geografisk sted: København

Re: Hvad har du på vej med posten?

Indlægaf Krellef » 2. okt 2018, 09:07

Tak for svar! :-)
Focusrite Solo Gen 3 --> ZS10 Pro
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

Re: Hvad har du på vej med posten?

Indlægaf Henrik_sdk » 5. okt 2018, 23:48

Et halvt års forbrug på vej...

Billede

Og en Fiio btr3
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

ForegåendeNæste

Tilbage til Bla Bla bla

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 8 gæster