Det er sørme godt at jeg er i bøfindkøbscølibat, når jeg sådan bare bestiller en ny bøffos uden den fjerneste eftertanke
Nahh når man har solgt to så kan vel købe én? Det er stadig én mindre end før
Hold nu kæft...
Anyways jeg har gået og luret på en virkelig sprød åben bøf til at kompagnere min lille Cowon plenue d. Meningen med Cowonen er selvfølgelig enkelthed og kompakthed (og de 100 timers batteriliv!!) hvilket en ekstra forstærker lidt ødelægger.
Jeg var egentlig stålsat på at finde en letdreven dt990 eller sågar dt880 men faldt så over Hifimans he400s - den grimme i he400 familien. Jeg havde egentlig aldrig kigget nærmere på den før og troede at den krævede noget nær samme slags forstærkning som dens brødre, der på trods af deres lancering som de første letdrevne planar kander uden brug for forstærker...sjovt nok alle har brug for en forstærker for at lyde godt
S modellen dog er 22 ohm med en sensitivitet på 98db, hvilket jo må siges, på papiret i det mindste, virker som om selv en iPhone vil kunne vride top-dollar lyd ud af bøffen
En letdreven åben kvalitetsbøf til sengekanten er sgu sagen...men at man kan få én af slagsen i planar udgave til menneskepenge tilmed? Det var lige præcis nok til at ødelægge min cølibat.