Ollo Audio



Ollo Audio

Indlægaf Claus-DK » 11. okt 2018, 10:12

En god ven kontaktede mig og sagde at jeg skulle kigge på Ollo, jeg troede først han skrev hallo, sådan alternativt stavet, så jeg fik et link fordi jeg var så langsom..
https://www.olloaudio.com/

Billede

Det er et firma der så vidt jeg kan se hidtil har haft fokus på det professionelle marked i musikbranchen og nu har de lavet to hovedtelefoner en til deres almindelige kunder der bruger dem som værktøj og en til os næsten normale.
Begge er i min optik lige spændende.

https://www.head-fi.org/threads/ollo-audio-pro-headphones-from-slovenia.888663/

Der er lidt info om den ene i linket. Finder i noget mere, sĂĄ smid endelig et link, jeg vil gerne vide mere..


Jeg skrev til dem for et par uger siden om de ville være med i touren, det ville de gerne fik jeg at vide i går, så nu er der endnu en ny og spændende hovedtelefon på vej til touren, den 4. på 1 måned !!!
Jeg håber, at i vil benytte jer af muligheden for at lytte og dele jeres indtryk, det vil jo være GRATIS at deltage, hvis man overholder de ting man bør, altså skriver og ikke glemmer at sende den i 1 måned, får man sin porto refunderet, jeg har nyligt fået fingrene i lidt sponsor kroner og de skal bruges på at gavne vores forum og medlemmer, min gulerod er jeres indtryk og glæde ved touren.
Faktisk kan i tjene penge på touren, det er gratis at deltage og efter touren er der 10% chance for at vinde noget der koster, i det her tilfælde 2400, hvilket rent statisk gør at 10 toure vil give jer omkring 200 kr i præmie/pr tour 4musik 4musik

Der er absolut ingen grund til ikke at deltage i touren, der er ingen her der har forkert hørelse, der er heller ingen der ikke har en mening om den lyd de lytter til, de to ting gør at ALLE har noget godt at komme med, selv holder jeg meget af de første reviews folk skriver, det er dem der er fulde af info og viden..
De store flotte reviews, synes jeg, kan godt have en tendens til at svælge i fine ord og en masse udenoms snak.
Begge dele er dejlig læsning og er elsket af de fleste.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Ollo Audio

Indlægaf telum » 11. okt 2018, 10:47

det er jo nærmest for meget af det gode 3musik

den mĂĄ jeg med pĂĄ musik17

Skulle jeg være så heldig at vinde på den en af tourene (denne og Verum), så pil mig ud af lodtrækningen for den næste 4musik

Kan ikke overskue Hyland også, men man kan selvfølgelig "håbe på" der går lidt tid imellem de lander rulle4
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: Ollo Audio

Indlægaf Claus-DK » 11. okt 2018, 11:03

Meld dig endelig til alle tre.. en tour tager et ½ år
så der kan være 2 måneder imellem hver, hvis vi planlægger det smart..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Ollo Audio

Indlægaf kvik » 11. okt 2018, 14:52

Sender de den ĂĄbne eller den lukkede model? (begge hedder det samme, HPS S4)
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Ollo Audio

Indlægaf Mortenhoe » 11. okt 2018, 17:21

Spændende. Jeg er ligesom Kvik lidt interesseret i hvilken model der er tale om? Forestiller mig der vil være signaturmæssigt forskel på den åbne og den lukkede udgave.

Skriv endelig mig pĂĄ listen. Hvis ogsĂĄ disse skal retermineres, mĂĄ du bare sige til.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Ollo Audio

Indlægaf CHIbsen » 12. okt 2018, 13:38

Denne tour vil jeg også møj gerne på.

Tapatalk
Pachanko Constellation Miniâ–şViolectric DHA V590â–şSpirit Torino Twin Pulse
CHIbsen

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 27. jul 2017, 20:52
Geografisk sted: Skjern

Re: Ollo Audio

Indlægaf Claus-DK » 12. okt 2018, 13:56

Jeg ved ikke hvilken model, er der ikke vidunderligt og meget sjovere ??
Jeg sætter op så snart jeg har de nødvendige detaljer.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Hovedtelefoner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 10 gæster

cron