af Claus-DK » 7. okt 2018, 01:59
I anledning af vores nye tour, har jeg flyttet den gamle til et hemmeligt sted.
Jeg håber at det nye format med præmier, vil få flere til at deltage og skrive.
Jeg løb sur i det, sidste gang og for at undgå det har jeg vedtaget nogle ting, som skal sikre at det bliver ved med at være sjovt og ikke giver mig bekymringer.
Jeg vil holde mig til ting jeg ikke selv sælger.
Jeg vil nasse mig til det hele, så jeg kan bruge produktet som præmie
Jeg vil ikke stå for ture hvor jeg låner produkter, det må andre gøre hvis de har lyst.
Jeg vil ikke have endeløse ture.
Jeg vil selv deltage i (nogle af) vores ture
Jeg vil maks have 3 ture kørende, flere kan komme på tale, det afhænger af hvor meget jeg skal holde deltagerne i ørerne.
Jeg vil sørge for at vores turtråde er opdaterede.
Jeg vil ikke fedtes ind i penge.
De produkter jeg vil prøve at få fingrene i er dels hvad jeg kan trække ud af vores forhandlere og ting fra små producenter
Hvis en butik har produkter de gerne vil have på tur, kan jeg kun opfordre dem til at starte deres egne ture, bare lige gør mig opmærksom på det inden, så er det ikke et problem.
Jeg vil gerne hjælpe de små nystartede producenter, med at få deres ting vist frem, de har brug for hjælpen og er ofte ret nemme at få i tale, de kan se en idé i at sælge 25-50 par hovedtelefoner ekstra i Danmark om året, for dem er det en mulighed for at få deres ting solgt og kan være til stor hjælp for en nystartet/lille producent. De store er nok lidt ligeglade, for dem er det måske bare en anden af deres modeller der bliver valgt, så der er ikke så meget at vinde, folk kender også mærket i forvejen..
Jeg er også sikker på at det er mere spændende at læse om ting man ikke lige har læst, hørt eller set noget til før de dukkede op i turen, hvilket også burde gøre touren mere attraktiv, at få hele Beyers sortiment på tour er mindre spændende end 25 forskellige mærker, det kan ikke være anderledes.
Jeg er ogsĂĄ sikker pĂĄ at hvis bare der bliver skrevet kan jeg blive ved med at skaffe nye ting.