Kolind skrev:telum skrev:Er de godt klar over at du er grunden til de har solgt 10k Superlux HD681 og sikkert stadig sælger diverse modeller? De burde tigge os om at lade produkter komme på tour
Ja jeg har da afsat 5+ par HD681 for Thomann fra bekendte som har efterspurgt billige gode bøffer. Så jeg er enig - de burde komme tiggende
Mortenhoe skrev:kvik skrev:Det kunne være lidt spændende at få Mytek Clef på tour. Det er en lille USB/BT dac/amp. Den har haft en lang og svær fødesel, og seneste leveringsdato siger 1. dec. Hvis den faktisk er klar nu, er Mytek måske interesseret i lidt PR via touren.
NĂĄ, ja, sĂĄ er der Audiolab M-DAC Mini ogsĂĄ (UK)
Sjov lille fyr. Så straks på deres hjemmeside at der stod "Stream like vinyl" og tænkte føj. Haha. Tænk at de forbinder vinyl med digitial(læs bluetooth) hifi, i 2018. Suk.
Desuden ser det ikke ud til at den har AptX HD eller LDAC, så den er jo forældet inden den udkom...
Can't you hear me knocking??Claus-DK skrev:Ham fyren fra Hove-grej stresser mig, han vil være med igen, han påstår han har en maskine som er ret sej..
Han er helt med på at den skal foræres væk efter touren, han var ikke let på det punkt, men det er sådan vi gør tingene nu og hvis han ikke ville være med til det, kunne han rende og hoppe..
Ville det være OK med jer ??
Claus-DK skrev:Hovedtelefoner prøver jeg at få fat i Ora, men det går ikke ret godt.
Tilbage til Den nye og bedre tour de hoved-fi
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 13 gæster