Bagger skrev:... opretter altsĂĄ ikke en facebook konto, for at kunne benytte Spotify
Ostebaronen skrev:Det er også mærkeligt at det kun er i Danmark man SKAL bruge Facebook til at logge på med.
Mathias Bak skrev:Er i øvrigt enig med NC i at gapless mangler. Nogen der har prøvet at køre spotify på Sonos eller Squeezebox og ved om det er det samme der?
nc8000 skrev:Har konstateret at der er en grænse for hvor mange tracks man må have offline (i hvert fald på iPhone klienten). Ved omkring 3.500 tracks kom der en besked om at max antallet var nået og hvis jeg ville hente flere måtte jeg slippe nogle andre. Og det var ikke lagerpladsen der var løbet tør
nc8000 skrev:Knap 20GB
Jeg faldt over nedenstående kommentar i denne tråd: http://getsatisfaction.com/spotify/topi ... o_get_paidBurning777 skrev:Jeg håber kunstnerne får noget for at dele deres musik på den måde. Jeg tror dog helt sikkert at folkene bag spotify nok skal score deres del af kagen. Men det er tankevækkende at man stadig skal betale 150 kr for en CD mens man kan finde rigeligt derinde til 99 kr pr måned.
I'm an independent artist, too, and I can confirm that I get $0.0002 per play from Spotify - before distribution commission. At that rate, I'll need to have my album play 166,500 times before I make the cost of a single CD sale. I believe Lady Gaga has netted the biggest Spotify payment so far: $167 for well over a million plays. Spotify are predicted to make $50 million in profits this year. I'll leave it to you to make up your mind about whether Spotify are treating their artists fairly.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster