Sweppesfetterlein skrev:Hah de ku godt se ud til at være på størrelse med min he500 (som er proppet i en he6 skal). Et halvt kilo himmelsk bøfsalat!
Og så ligner man jo en regulær videnskabsmand fra 50erne, der lytter til suspekte radiobølger på arbejde og Duke Ellington i fritiden (iført Islandsk sweater og med en sailorpibe i flaben). Mine kopper har dog en glinsende lilla farve, hvilket både afgiver nogle disco-ABBA vibes og totalt fucker med det overordnede look. Personligt er jeg fan.
Din er mere i ‘Canadisk skovhugger-kategorien’ indenfor design. Elegant og sofistikeret hovedtelefon...men kunne også gå med en rød skovmandsskjorte og en rugbrødsmad iført spegedreng.
Sweppesfetterlein skrev:... og en rugbrødsmad iført spegedreng.
CHIbsen skrev:Sweppesfetterlein skrev:... og en rugbrødsmad iført spegedreng.
Er jeg den eneste, der synes at en dag uden en en rugbrødsmad med leverpostej er en dårlig dag??
Sweppesfetterlein skrev:Noget helt andet Claus, svesken på disken, hvor mange bøffer er du efterhånden oppe på?
Ja sorry men jeg må bare lige forsikre mig om at jeg ikke er den eneste, der sidder med 9 (10 hvis jeg ikke får solgt min q701!) hovedtelefoner
Sweppesfetterlein skrev:Noget helt andet Claus, svesken på disken, hvor mange bøffer er du efterhånden oppe på?
Ja sorry men jeg må bare lige forsikre mig om at jeg ikke er den eneste, der sidder med 9 (10 hvis jeg ikke får solgt min q701!) hovedtelefoner
CHIbsen skrev:Sweppesfetterlein skrev:... og en rugbrødsmad iført spegedreng.
Er jeg den eneste, der synes at en dag uden en en rugbrødsmad med leverpostej er en dårlig dag??
Sweppesfetterlein skrev:CHIbsen skrev:Sweppesfetterlein skrev:... og en rugbrødsmad iført spegedreng.
Fik en helt fremragende af slagsen i dag: mors hjemmebagte rugbrød og leverpostej (stadig lun) samt hjemmesyltede asier. Haps for en bid af himlen!
Kold foretrækker jeg faktisk lidt krydderfedt nedenunder og så peber på toppen med et par gode tomater til. Mums.
Claus-DK skrev:Man render ind i det problem når man begynder at sælge sådan noget fra en butik, så kan man ikke sælge det brugte uden skattefar skal have sit skålpund flæsk..
Så at sælge af min egen samling gør jeg yderst sjældent, tror at den V8 jeg solgte til Claus, er det eneste jeg har solgt brugt de sidste 10 år..
Jeg må jo godt sælge det jeg købte før jeg fik biks, men for at undgå problemer og tvivl lader jeg være..
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 8 gæster