Pt. laves der RCA kabler/jumpers og hovedtelefon kabler til stort set alle hovedtelefoner.
Hvis man har et kabel i tankerne som er lidt ud over det sædvanlige, så er man velkommen til at skrive. Jeg kan desværre ikke love at jeg har alle dele på lager, men jeg anskaffer gerne hvis der er behov

Alle mine kabler er flettet. De er fleksible og snor sig nemt. De har en god vægt synes jeg selv.
De vejer nok til at man kan mærke der er noget gods i det, men uden at det hiver i hovedtelefonen.
Pt. laver jeg 2 slags flet. Mener de hedder 3D flet og Herringbone flet, men hæng mig ikke op på det

3D flet

Herringbone flet / Flat

Der er mulighed for mange farver paracord. Alle farver koster det samme, så det er bare vælge løs

Hvis man har et ønske om en bestemt farve som jeg ikke har, er man velkommen til lige at skrive, så bestiller jeg gerne den farve hjem.
Prisen på kablet afhænger af type stik der skal bruges, og hvor langt kablet skal være.
Stik priser
4pin XLR - 70kr
3.5mm - 25kr.
6.35mm - 60kr.
2.5mm balanced - 50kr.
2.5mm (2 stik) - 50kr.
3.5mm (2 stik)- 50kr.
Sennheiser 2pin (HD6xx stik - 2 stik) - 80kr.
RCA Jumper <=25cm : 45kr. eller 80kr. for et sæt
Lændge pris - guide
Det er ikke den fulde pris for kablet, men det giver en ide hvor meget det kommer til at koste.
Det er kun prisen for længden + paracord sleeving.
<= 1m : 120kr.
<= 2m : 170kr.
<= 3m : 270kr.
<= 4m : 400kr.
> 4m : Den tar' vi lige en snak om.
Prisen er uden fragt.
Fragten er 39kr.
Hvis man ønsker at afhente er det også en mulighed.
Hvis man har specielle ønsker, er man velkommen til at skrive til mig. Så finder vi nok ud af det

Jeg lægger løbende billeder op med færdige og solgte kabler. Så kan man vælge lidt ud fra dem, hvis man ikke allerede ved hvad man vil have.