Da jeg om kort tid fÄr disse i biksen, vil jeg gerne skrive og dele mine indtryk med jer.
Der er flere indtryk pÄ vej via touren, ogsÄ, men mens vi venter pÄ dem vil jeg da lige skrive lidt om dem..
Via butikken og nogle sider jeg er tilmeldt i Kina, fÄr jeg lidt henvendelser fra tid til anden og mellem os sagt er det for det meste noget billigt skrammel de prÞver at prakke mig pÄ, alt fra Mickey mouse headsets til 3 Ärige til ting der blinker og bamler, men stort set altid, ting af meget tvivlsom kvalitet og slet ikke egnet til mine kunder, der jo er bÄde de bedste og lidt mere kristiske end bÞrnehave-bÞrn.
Af og til kommer der noget der ser spÊndende ud, men nÄr man spÞrger til en sample trÊkker de fÞlehornene til sig, de vil bare sÊlge mig 500 enheder og ved ikke en hat om hvad de sÊlger, sÄdan noget kan jeg ikke lide..
I sidste uge kom der endnu en fra "Watson" fra Ikko.
Der var et billede som fangede mig
SÄ jeg svarede af ren nysgerrighed, man bliver sÄdan lidt mistÊnkelig og kynisk over tid og det kunne jo vÊre blankt flot plastik, men fik fortalt at det var Fly aluminium, frÊset ud af en blok, sÄ blev jeg smÄliderlig, for q-JAYS er lavet pÄ samme mÄde og kan holde til man slÄr pÄ dem med en hammer, sÄdan noget gÄr IKKE i stykker..
jeg kan godt lide ting der holder og kan tĂ„le tĂŠsk, det er i min verden en meget vigtig egenskab for mine inears fĂ„r sĂ„ mange tĂŠsk, man tror det er lĂžgn, q-JAYS er det eneste der har kunne tĂ„le mig i lĂŠngere tid end et Âœt Ă„rs tid, jeg er inears mishandler og frygter at blive meldt til en eller anden forening for inears bevarelse, sĂ„dan noget "kattens vĂŠrn" bare for inears..
Sker det er jeg pÊnt meget pÄ r....
Jeg tÊnkte jeg vil da se om der falder en prÞve af, gad ikke bruge penge pÄ det, det har man gjort sÄ tit og blevet trist af det bagefter, nÄr skuffelsen ramte, jeg forklarede om vores tour og ville lokke et sÊt ud af fyren, niks. Det var ikke formÄlet, han ville gerne sende mig et sÊt, men han ville altsÄ hÞrer hvad jeg synes om dem, underlig fyr tÊnkte jeg, men er det gratis er det gratis og gratis er godt..
SÄ fik sendt en adresse og fik at vide de ville komme i posten hrtigt, ja ja jeg venter da bare 14 dage pyt med det, men sÄdan gik det ikke, de blev sendt express og var her 3 dage efter, hold da op tÊnkte jeg..
SÄ det var med store forventninger jeg hantede dem i swipboxen i tÞfex, lidt kedelig kasse normalt omslag og den typiske sorte Êske som efterhÄnden er til alt der skal lugte lidt af at vÊre godt, lidt for brugt efterhÄnden, da q:JAYS kom med deres var den vil, men nu er de alle vegne f.eks den BA10 vi har pÄ tour..
NÄ op med pakken og se hvad der var indeni, det fÞrste var at der to forskellige slags silikone tips, OK den var ny en til vokaler og en nogle der hed balancerede, dem prÞvede jeg, eller jeg forsÞgte, men da de skulle pÄ flÞj de ud af hÊnderne pÄ mig, de var glatte som en Äl i regnvejr, den var ny for mig..Efter at have rodet i bunden af bilen fandt jeg dem og fik tips monteret, ind i kraniet med dem, uhhhh kolde, men kun lidt tid..
PĂ„ med musik fra telefonen, konen bag ratten KĂR...
jeg husker ikke sÄ meget af hjemturen, vi var vist bÄde i Lidl og Fakta og Netto og og , jeg ved et ikke jeg sad bare i bilen og hÞrte musik og var helt vÊk, gad ikke en gang hÞrer Stones, der skulle mere eventyr til..for det her var godt nok vildt..
SĂ„ kom jeg hjem og skrev til Watson, jeg kan godt lide at kinesere har lidt sjove navne, elementĂŠrt fristes man til at sige..
Mine tanker var lidt at der var jo nok sendt mails og prÞver til andre og jeg nok skulle bruges lidt til at pushe produktet for andre og stÞrre forhandlere, men det skrev han at det var der ikke, de ville have mig som forhandler i Danmark, underlig fyr tÊnkte jeg der er ikke ret mange bikse sÄ smÄ som min og det er ikke alverden jeg kan sÊlge til hr og fru Jensen, det er mere de lidt mere hardcore kritiske kunder der er mit segment, dem der lidt som jeg selv, vil have noget der er GODT og gerne med lidt godt ovenpÄ..
Jeg tÊnkte at jeg ville lÊre fyren bedre at kende, finde ud hvad han var for en fyr, ligesom jeg kender Candy fra Aune, hende har jeg skrevet med i 10 Är efterhÄnden, hun er en ven og det vil jeg gerne vÊre med dem jeg handler med, de skal kende mig og jeg vil gerne kende dem..
SĂ„ vi har siddet og chattet en del de sidste par dage, jeg glemmer alt om tid og sted og vi klikkede bare og han gjorde det samme, den arme fyr sad oppe til klokken 5 om morgenen fĂžrste aften og dagen efter..
SÄ vi har pumpet hinanden for oplysninger til vi begge var helt mÞre og vores hjerne nÊsten var mos, meget sÞd fyr og nysgerrig pÄ et sjÊldent hÞjt niveau..
Det viste sig at der er et stort firma der stÄr bag og med stort i Kina er det stort og plejer ikke at gide dvÊrge som jeg, jeg er nok mere en pestilens med alle mine spÞrgsmÄl, men vi har haft nogle skÞnne timer sammen pÄ Skype og er fÞrst stoppet nÄr vi ikke kunne mere..
fantastisk sÄdan noget, "mÞde" nogle man kan skrive med som havde man kendt dem altid..
De har valgt mig som forhandler fordi de mente jeg nok var den forhandler i landet der var mest inde i hovedtelefoner, no shit Sherlock..
Fristes man til at sige, eller elementĂŠrt min kĂŠre Watson
SÄdan noget er dejligt at fÄ at vide, synes jeg..
Det er et mÊrke med store ambitioner og jeg har set lidt af hvad der er pÄ vej og det ser bare sÄ lÊkkert ud og oser af godt grej, jeg mp ikke rÞbe noget endnu om hvad der ellers kommer, men for hulen det ser lÊkkert ud..
Hmmm det her er ved at blive lidt langt og det er sent..
Jeg fortsĂŠtter i morgen..