Jeg kommer, og tager Stollesen med
Forventer at kunne være der kl 11-11.30.
Hvad tid er vi inviteret til?
Det lyder da lækkertMcM_dk skrev:Er der stemning for et let traktement på dagen ala suppe?
Jeg kender en kogekone der gerne vil lave noget til os, prisen er alene rĂĄvarerne.
kvik skrev:Jeg kommer desværre heller ikke denne gang, men håber selvfølgelig, at det bliver et godt meet for de fremmødte. Denne gang, såvel som tidligere gange, har jeg tænkt, at det kunne være interessant/spændende med udefrakommende grej. I efteråret (sjællandsmeet) 'lokkede' jeg Mindtech til at stille med Metrum DAC'er, denne gang har Carsten uden held prøvet at lokke Soekris og EC Designs til at stille grej til rådighed. Tidligere har vi vel også prøvet at 'lokke' producenter/forhandlere til at stille med grej. Fordi jeg ikke selv har deltaget i disse meets, har jeg ikke rigtig en fornemmelse af, om folk overhovedet synes det er ønskeligt med dette 'ekstra' grej/indslag, måske passer det i virkeligheden helt fint, at det 'bare' er medlemmerne og deres grej? Så, er det værd at bruge krudt i den nærmeste tid på at 'lokke' grej ud af producenter/forhandlere, eller er meet-oplægget helt fint som det ser ud p.t.?
CHIbsen skrev:Det lyder da lækkertMcM_dk skrev:Er der stemning for et let traktement på dagen ala suppe?
Jeg kender en kogekone der gerne vil lave noget til os, prisen er alene rĂĄvarerne.
Tapatalk
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 7 gæster