Alright sÄ.
Efter successen med mine DIY Alpha Dogs havde jeg gÄet og tÊnkt pÄ at lave den der open-back version af dem. SÄeh.. omtrent 1 eller 2 uger efter havde jeg simpelhent planer om at lave sÄdan et par. Startede med at fange et par Alpha pads fra den flinke Peter Jensen herinde
Herefter fik jeg lige snipet et par brugte T50RP'er fra Amazon af. Steffen stod igen for kopperne. Fik min kÊre mor til at lave en ny Comfort strap til dem ogsÄ
SÄ er der egentligt styr pÄ alle tingene og nu skal alt bare ankomme / laves.
De der T50RP'er fra Amazon af havde jeg regnet med var ren stock, men eh.. De var Äbenbart moddet? Mig og Steffen blev enige om det lignede en Mayflower 1 mod, men er ikke just sikker. Var lidt forbavset over det, men tÊnkte sku ikke sÄ meget over det, da jeg bare skulle bruge driveren.
SÄ her i dag kom Steffen forbi og vi fik smÊkket sÄdan et par sammen. Igen som sidste gang var det ikke lige just uden problemer.
Alt gik fantastisk indtil jeg skulle have sat kopperne pĂ„ headbandet. Opdager efter jeg havde samlet det at der ikke er lyd i venstre side :o Ă
bner koppen og ser at den lille kobber plade man lodder pÄ er faldet af... FML.
3 timer med brok og vrede gÄr og vi fÄr altsÄ sat det sammen med en masse lim. Aner ikke om det kommer til at virke i al evighed, men det fungerer (ForhÄbenligt) indtil Steffen fÄr fat i noget af det der strÞmledende lim.
Men efter at den forbandet plade var sat pÄ igen kunne vi altsÄ prÞve dem for fÞrste gang.
Jeg opdager sÄ lige pludseligt at det er 2 venstre side kopper som vi bruger... AltsÄ hovedtelefonen fungerer stadig, men for pokker da. FÞler nÊsten jeg er blevet saboteret i min headphone modding
Og sÄ er comfort strappen ikke fÊrdig, men den kan jo sagtens vente indtil videre.
Vil lige sige at jeg havde rimelige forventninger til dem, da normale Alpha Dogs lyder fantastisk, sÄ hvorfor skulle de her ikke bare vÊre en lille smule som dem?
Jeg sÊtter dem sÄ pÄ hovedet og.. De lyder af h til. Jamen altsÄ. Lyder som om alt over 1Khz bare bliver cuttet af. Tror aldrig jeg har vÊret sÄ skuffet over en hovedtelefon. Selv de Kina rip-off beats jeg kÞbte i sin tid mindes jeg var bedre. Og det siger ikke sÄ lidt.
De er helt komisk dÄrlige.
Har ikke leget med af smide noget hallÞj bag driveren, men magter simpelhent ikke at skulle arbejde med dem lige nu. Oven pÄ sÄdan en skuffelse af lyd og efter arbejdet med at fÄ lodningerne til at funke.
Jeg kommer nok til at lege med det pÄ et tidspunkt, men sÄdan som de er nu er de altsÄ ikke fem potter pis vÊrd. Beklager sprogbruget, men synes virkelig jeg skal have pointen igennem. De er
VIRKELIGT DĂ
RLIGE.