Endnu engang Claus, tusinde tak for muligheden for at teste disse spændende inears.
For mig er førstehåndsindtrykket meget vigtigt. Ikko OH1 kommer i en nydelig, minimalistisk indpakning. Måske ikke ligefrem Apple klasse, men bestemt ikke langt derfra
Når man åbner æsken bliver man mødt af et fantastisk syn.
De dybt blå IEMs skinner som ædelstene. Jeg tror ikke jeg har haft en flottere inear i hænderne. De er lavet i fræset aluminium, de er lette og yderst komfortable.
Der medfølger 6 par tips, 3 Vocals og 3 Balanced. Desværre har jeg ikke testet dem, da jeg ikke kan få et godt fit med silicone tips, så brugte nogle af mine egne skum dutter.
Sidst men ikke mindst, er der endeligt et lækkert flettet kabel inkluderet.
Jeg har brugt dem sammen med min Samsung Galaxy S10 og Min Asus ROG laptop.
Bas: Her høres det tydeligt at OH1 er en hybrid IEM. Titaniums DD driveren klare bassen til UG. Jeg er svært begejstret for bunden. Måske lidt til den varme side, men lækkert defineret med god hastighed. Virkelig velproduceret dynamisk driver fra Ikko!
Et af de vigtigste områder for mig er mellemtonen. Ikko præsenterer vokaler med en overbevisende ro og fylde. Godt afstemt/balanceret samt rigtig fin adskillelse af instrumenter og stemmer.
Jeg finder Ikko generelt veldefineret og med tydelig og klar klang. Dog bliver den enkelte BA driver sat lidt på prøveved komplekse numre, og mister lidt af kontrollen. Fx ved Dire Straits - Love over Gold.
Konklusion:
Jeg syntes at, dette er den tour ting jeg har haft sværest ved at sende videre. Jeg har både nyt dem til musik og gaming. Det er utroligt hvor meget lyd der kan komme ud af denne lille øjesten.
Value for the money IEM, som kan dække manges musik behov.
Så
Herfra