Som titlen beskriver, så laver jeg diverse kabler til hvad der nu måtte være brug for.
Pt. laves der RCA kabler/jumpers og hovedtelefon/IEM kabler til stort set alle mærker.
Hvis man har et kabel i tankerne som er lidt ud over det sædvanlige, så er man velkommen til at skrive. Jeg kan desværre ikke love at jeg har alle dele på lager, men jeg anskaffer gerne hvis der er behov
Alle mine kabler er flettet. De er fleksible og snor sig nemt. De har en god vægt synes jeg selv.
De vejer nok til at man kan mærke der er noget gods i det, men uden at det hiver i hovedtelefonen.
Pt. laver jeg 2 slags flet; Sildeflet og 3D flet
3D fletSildefletDer er mulighed for mange farver paracord.
Alle farver koster det samme, så det er bare vælge løs
Jeg har en del på lager, dog hvis det ikke er helt nok, så kan jeg hurtigt anskaffe den/de ønskede farver.
Nedenunder er der en "guide" til prisen - Jeg har valgt at fremhæve de mest brugte stik. Det betyder dog ikke at det kun er dem som bruges.
Stik priser2.5mm Balanced -
80kr.4.4mm -
80kr.4pin XLR -
90kr.3.5mm -
40kr.6.35mm -
85kr.2.5mm (2 stik) -
80kr.3.5mm (2 stik)-
80kr.RCA stik (2 stik) -
90kr.3pin XLR (2 stik) -
175kr.Sennheiser 2pin (HD6xx stik - 2 stik) -
130kr.Lændge pris<= 1m :
120kr.<= 2m :
200kr.<= 3m :
330kr.<= 4m :
450kr.> 4m : Den tar' vi lige en snak om.
Ovenstående er ikke den fulde pris for et færdigt kabel, men det giver en ide om hvor vi lander prismæssigt.
IEM kabler er ikke inkluderet i de priser, da de laves mere efter specifikke ønsker. Derfor er det lidt svært at sætte en konkret pris på.
Jeg sender med GLS, med mindre man har et specielt ønske.
Fragten er 42kr.Hvis man ønsker at afhente er det også en mulighed.
Hvis man har specielle ønsker, er man velkommen til at skrive til mig. Så finder vi nok ud af det
Jeg lægger løbende billeder op med færdige og solgte kabler. Så kan man vælge lidt ud fra dem, hvis man ikke allerede ved hvad man vil have.